04
یکشنبه 24 دی 1402
شماره 9001
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تازه‌ترین گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد که تولیدات صنعتی کشور در 9ماهه امسال نسبت به‌مدت مشابه سال قبل 0.2درصد رشد کرده است.
واردات آمریکا از ایران
کشاورزی
خرد شدن اراضی کشاورزی به‌واسطه قوانین مالکیت این اراضی و ارثیه شدن آنها، اتفاقی است که در بهترین حالت به کوچک شدن مقیاس سطح زیرکشت منجر می‌شود و نتیجه آن رشد هزینه تولید و کاهش برداشت محصول خواهد بود.

اکران معافیت مالیاتی هنرمندان

نمایندگان مجلس در سال جاری با افزایش 85 درصدی، سقف معافیت مالیاتی هنرمندان را به 480 میلیون تومان رسانده‌اند
گزارش
سقف معافیت مالیاتی کارگران در سال 120میلیون تومان است، اما این سقف برای هنرمندان 480میلیون تومان تعیین شده است! هنرمندان در جهان به‌ویژه آنها که میلیون دلاری دستمزد می‌گیرند، همواره در تیررس نهادهای مالیات‌ستانی قرار دارند.

۵۰درصد بودجه از مالیات است

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه در 9‌ماه نخست امسال 100درصد درآمدهای مالیاتی محقق شده، می‌گوید: این رشد درآمد مالیاتی به‌دلیل افزایش نرخ نبوده، بلکه جلوی فرار مالیاتی گرفته شده و دانه‌درشت‌ها هم در تور مالیاتی گیر افتاده‌اند.
نقل قول/ صدور شناسه یکتا برای سکوهای اقتصاد دیجیتال آغاز شد
دبیرخانه مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار، از آغاز صدور شناسه یکتا برای سکوهای اقتصاد دیجیتال خبر داد.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
مرحله 155یارانه نقدی در حالی در بیستم این ‌ماه واریز شد که تعدادی از خانوارها به سبک و سیاق ماه‌های قبل، مبلغ یارانه را دریافت نکردند.
تازه‌ترین گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد که تولیدات صنعتی کشور در 9ماهه امسال نسبت به‌مدت مشابه سال قبل 0.2درصد رشد کرده است.