10-11
یکشنبه 24 دی 1402
شماره 9001
تماشاگر2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عکس خبر

معزعلی که در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا با زدن 9‌گل، به‌عنوان آقای گلی دست یافت، شروع خوبی در این دوره داشت و یکی از گل‌های تیمش را در افتتاحیه به ثمر رساند.
ویژه
کنفدراسیون فوتبال آسیا داور نخستین بازی ایران در جام ملت‌ها را معرفی کرد و بر این اساس مقرر شد عبدالرحمن جاسم قطری این بازی را سوت بزند.
داستان انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس همچنان ادامه دارد و سرخ‌ها بعد از جواب منفی ابتدایی برانکو، بار دیگر شانس خود را برای جلب نظر او آزموده‌اند.
14ماه بعد از فاجعه، تیم ملی ایران به قطر بازگشته است؛ به جایی که در جام‌جهانی قبلی متحمل سنگین‌ترین شکست تاریخ خود در ادوار این رقابت‌ها شد و نیز با شکست مقابل آمریکا، خاطره شیرین پیروزی بر ایالات متحده را بعد از ربع قرن به باد داد.

سایه سامورایی‌ روی جام

ژاپن با 4قهرمانی در جام ملت‌ها پرافتخارترین است و ایران که در 3دوره پیاپی هت‌تریک کرده تنها تیمی است که در فینال‌ها نباخته
از نخستین دوره برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تا امروز، فقط 9کشور توانسته‌اند قهرمانی این رقابت‌ها را جشن بگیرند.
PDF تماشاگر2
کوتاه تماشاگر2
شاید تعداد ستاره‌های جام ملت‌های آسیا با تعداد ستاره‌های درخشان تورنمنت‌هایی مثل جام‌جهانی یا جام ملت‌های اروپا قابل قیاس نباشد اما به هر حال نفرات جذاب زیادی در این رقابت به میدان می‌روند و جام ملت‌ها با تب‌و‌تاب زیادی دنبال می‌شود.
بعد از برگزاری دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا که با برتری 3 گله قطر مقابل لبنان همراه بود، در ایران یک کلیدواژه بیشتر از هر کلمه دیگری تکرار شد؛ کارلوس کی‌روش!
در شرایطی که همه نگاه‌ها به تعیین‌ تکلیف نیمکت سرمربیگری پرسپولیس دوخته شده، همزمان شایعات نقل‌وانتقالاتی هم در مورد این باشگاه در جریان است.