02
یکشنبه 24 دی 1402
شماره 9001
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

راهکاری برای افزایش مشارکت در انتخابات

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در همایش روابط‌عمومی استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت کشور، با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین دستورکار نظام است، خطاب به روابط‌عمومی استانداری‌ها گفت: برگزاری کمپین‌های انتخاباتی برای جلب مشارکت مردم در این رویداد سیاسی بسیار تأثیرگذار است.
ویژه
علیرضا زاکانی، شهردارتهران با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: کشور نیاز به تحول دارد و برای این تحول هیچ ظرفیتی بالاتر از صندوق‌ رأی نیست.
موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اعلام کرد: گزارش این کمیسیون درباره بررسی ایرادهای شورای‌نگهبان به لایحه عفاف و حجاب، هنوز به این شورا ارسال نشده‌است.
امیر حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش در دیدار با سیدصالح موسوی، از جانبازان و مدافعان خرمشهر، از مقام شامخ وی تجلیل کرد.
غلبه احساسات بر عقلانیت در مطالبه انتقام

ویروس جدید خودتحقیری

بخشی از ریشه‌های خودتحقیری را باید در نادیده گرفتن کنشگری‌های دشمن در معادلات بین‌المللی جست‌وجو کرد
گزارش
خودتحقیری یک حال روانی است که علل و عواملی دارد؛ یکی از علت‌های آن ترس یا شیفتگی است. کسانی که از غرب می‌ترسند یا به‌شدت شیفته آن هستند در مقابلش احساس خودتحقیری می‌کنند.

درآمدی بر بیانیه45 نفر از شاگردان مکتب امام‌ ره‌

جمعی از شاگردان مکتب امام ره بیانیه‌ای را در راستای تبیین چرایی نشانه‌روی سلاح دشمن به سمت زائران سردار سلیمانی منتشر کردند
بیانیه اخیر 45نفر از شاگردان مکتب امام روح‌الله به بهانه شهادت زائران حاج قاسم با یک سؤال ساده شروع می‌شود؛ اینکه «چرا دشمن سلاح خود را سمت مردم بی‌گناه و بی‌دفاع می‌گیرد؟» و معتقد است «اندیشیدن درباره این پرسش می‌تواند فهمی عمیق از مهم‌ترین و ریشه‌ای‌ترین داشته‌های امروز ایران را به‌دست دهد.
رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در تهران
رزمایش کمک مؤمنانه به نیابت از ۲۴هزارشهید در پایتخت برگزار می‌شود.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
X
X
ناوگروه نیروی‌دریایی پاکستان به نشانه صلح و دوستی با ایران، در بندرعباس پهلو گرفت.