05
یکشنبه 24 دی 1402
شماره 9001
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مسئولیت مدیر ساختمان در حوادث

دانستنی های حقوقی
مسئولیت مدیر ساختمان تنها به محاسبه شارژ و پرداخت قبوض محدود نمی‌شود بلکه آپارتمان مسئولیت‌های دیگری هم برای مدیر ساختمان ازجمله تعمیر و نگهداری دوره‌ای آسانسور، بیمه کردن ساختمان در برابر حوادث و... ایجاد می‌کند که درصورت انجام ندادن این وظایف ممکن است مدیر به دردسر بیفتد.
ویژه
اعضای یک باند تبهکاری که 2زن نیز عضو آن بودند، با پرسه‌زدن در شهر، جواهرات دختران خردسال را سرقت می‌کردند.
جنایی
مرگ 2دوست با مشروباتی که در آن سیانور حل شده بود، تیم جنایی را با یک معما مواجه کرده است. به‌گزارش همشهری، شروع این پرونده به 18 مهر سال99 برمی‌گردد.
بارش برف و سرمای هوا موجب گرفتار شدن شمار زیادی کوهنورد در ارتفاعات کشور شد

عملیات نجات در برف

گزارش
بارش برف در اغلب نقاط کشور و پایین آمدن دما سبب شد تا کوهنوردان زیادی در شهرهای مختلف گرفتار شوند و طی چند روز اخیر تاکنون 2 نفر در دارآباد و توچال جان خود را از دست داده و 3نفر در اشنویه به سرنوشت نامعلومی دچار شده‌اند.
قتل کودک 18ماهه با لاک‌پاک‌کن

قتل کودک 18ماهه با لاک‌پاک‌کن

زن جنایتکار، دختر 18ماهه شوهرش را با خوراندن لاک‌پاک‌کن به کام مرگ کشاند تا چند روز بعد به اتهام قتل و کودک آزاری دستگیر شود.
اعتراف زن جنایتکار به دومین قتل
ادامه بازجویی‌ها از زنی که به اتهام قتل زنی مسن با انگیزه سرقت جواهراتش دستگیر شده، نشان داد که او سال گذشته نیز با همین شگرد زن سالخورده دیگری را به قتل رسانده و جواهراتش را سرقت کرده است.
مرد نیکوکار تهرانی به نیت امام هشتم، با هزینه مراسم ترحیم همسرش، بدهی 8نفر زندانی نیازمند را پرداخت کرد.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
وقتی جسد جوان شیشه‌ای کنار پل پیدا شد، زن مورد علاقه او با پلیس بازی، به جست‌و‌جو پرداخت تا اینکه بعد از گذشت 3‌ماه پاتوق قاتل را که قاچاقچی مواد‌مخدر بود پیدا و او را به پلیس معرفی کرد.