4
چهار شنبه 18 اردیبهشت 1398
شماره 7657
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سازمان خصوصی‌سازی‌ در نقش هیچ‌کاره

چهره روز
علی‌اشرف پوری‌حسینی، رئی00س س0ازم0ان خصوص0ی‌س0ازی‌ در مورد واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال با بیان اینکه سازمان خصوصی‌سازی وظایف خود را تمام و کمال انجام داده
ویژه
قیمت ارز در غیاب بورس ارز در حال رشد است با این حال گفته می‌شود احتمالا این بازار از هفته بعد فعالیتش را آغاز خواهد کرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تهیه طرحی دو فوریتی برای ممنوعیت سهمیه‌بندی و یا افزایش قیمت بنزین در سال‌۹۸ خبر داد.
بورس
شاخص کل بورس تهران در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه 15هزار واحد افت کرد و در مجموع 7درصد کاهش یافت.

قیمت‌گذاری دولتی و زیان 20هزار میلیارد تومانی خودروسازان

دبیر انجمن خودروسازان: تعیین دستوری قیمت‌های فروش خودروسازان از عوامل رشد دلال‌بازی و گرانی خودرو است‌
خودرو
در بازار خودرو هیچ‌کس راضی نیست؛ نه تولید‌کننده و نه مصرف‌کننده. شرایط به‌گونه‌ای است که همه بازنده‌اند
رضایت از تورم

رضایت از تورم

اکثر ما این تجربه را داریم که مثلا خودرو یا ملک یا کالای دیگری را خریده‌ایم و بعد به‌علت جهش تورم، آن کالا گران شده است.
هما در هوای بورس
هما در هوای بورس
خبر: محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت هواپیمایی ایران‌ایر هما گفت: باید فرآیند خصوصی‌سازی را از طریق بازار سرمایه دنبال کنیم
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از قول معاون اول رئیس‌جمهور برای برگزاری جلسه‌ای در این هفته به‌منظور رسیدگی به وضعیت مطبوعات در بحران کاغذ با حضور وزرای صمت و ارشاد و رئیس بانک مرکزی خبر داد.
بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری در پیامکی به مشتریان تأکید کردند تا سریع‌تر برای دریافت رمز دوم یک‌بار مصرف با توجه به ابلاغیه بانک مرکزی و حذف رمز دوم کارت‌های بانکی از اول خرداد‌ماه اقدام کنند.