04-05
شنبه 29 مهر 1402
شماره 8917
شهرنگار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تجارت امن در مسیر ابریشم

یادداشت
قبل از پرداختن به ‌ضرورت احیای جاده ابریشم و شرکت شهردار تهران در اجلاسیه شهرداران کلانشهرها باید تشریح کنم که وقتی سخن از کریدور به میان می‌آید، اساسا بحث موضوعات حمل‌ونقلی نیست بلکه کریدور در واقع می‌تواند در قالب‌های بسیار متفاوتی نمود پیدا کند.
ویژه
سال‌هاست که جاده طبس به یزد تک بانده است و وضعیت آسفالت آن هم چندان مطلوب نیست.
عکس‌ نوشت
پس از حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه و همچنین وتو کردن پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا که برای توقف موقت جنگ برای رساندن کمک‌های بشردوستانه به غزه بود، بامداد روز پنجشنبه ۲۷ مهر از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر عج با شعار «مرگ بر حقوق بی‌بشر» رونمایی شد.

791واگن جدید مترو؛ سوغات برای تهرانی‌ها

با انعقاد قرارداد خرید واگن از چین، تحولی بزرگ در انتظار متروی پایتخت است
گزارش
علیرضا زاکانی هفته گذشته تهران را به مقصد پکن ترک کرد تا در اجلاس راه‌ابریشم حضور پیدا کند. روز چهارشنبه در اجلاسیه «یک کمربند، یک راه» شهردار تهران درباره موضوعاتی همچون اولویت ایران برای ارتباط با همسایگان و موقعیت ممتاز ایران در جاده ابریشم سخنرانی کرد.
درهای مجموعه ورزشی ریحانه پس از 2دهه باز می‌شود

درهای مجموعه ورزشی ریحانه پس از 2دهه باز می‌شود

محله زعفرانیه امروز میزبان هفتاد‌وهفتمین رویداد شنبه‌های امید و افتخار است
امروز با برگزاری هفتاد‌وهفتمین پویش امید و افتخار در محله زعفرانیه اتفاق خوشایندی که اهالی این محله 12سال منتظرش بودند رقم می‌خورد و درهای مجموعه ورزشی ریحانه روی شهروندان بازگشایی می‌شود.
زمین‌خاکی 9کیلومتری، باغ‌راه می‌شود
زمین‌خاکی 9کیلومتری، باغ‌راه می‌شود
پروژه نوسازی فضای بالایی ریل‌های راه‌آهن در جنوب غربی تهران تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
ریل‌های راه‌‌آهن تهران - تبریز سال‌ها در جنوب غربی، فضای بزرگی را اشغال کرده بود و ساکنان محله‌های دو طرف همیشه با آلودگی صوتی و ناایمنی ناشی از عبور قطار‌ها روبه‌رو بودند.
PDF شهرنگار
کوتاه شهرنگار
شرکت واحد اتوبوسرانی برای خرید ۱۰۰۰دستگاه اتوبوس برقی قراردادی را منعقد کرده و بناست براساس قرارداد و مبلغ پرداخت شده به‌صورت فازبندی اتوبوس‌ها تحویل داده شوند.