18
شنبه 29 مهر 1402
شماره 8917
فرهنگ شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

افشای طرح‌ها و برنامه‌های سازمان‌یافته صهیونیست‌ها

یادداشت
اخراج فلسطینی‌ها از سرزمین آبا و اجدادی‌شان و تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‎های اشغالی، یکی از موضوعات مطرح در تاریخ فلسطین است که طی بیش از نیم قرن اخیر دستمایه تحقیقات و پژوهش‌های بسیاری توسط محققان و پژوهشگران حوزه خاورمیانه شده است.
ویژه
معصومه نصیری، دبیرکل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکوی ایران: بلاگرها و اینفلوئنسرها تأثیراتی بر سبک زندگی مردم و رفتار آنان گذاشته‌اند، مانند تجمل‌گرایی، میل شدید به دیده‌شدن، فخرفروشی و ... .
جشنواره عکس «یزدونه» در 2سطح مبتدی و حرفه‌ای دوربین و موبایل برگزار می‌شود.

سلاح‌سازی‌ از شبکه‌های اجتماعی

معرفی کتاب‌هایی که به استفاده نامناسب از شبکه‌های اجتماعی پرداخته‌اند
گزارش
در سال‌های اخیر شاهد این هستیم که از شبکه‌های اجتماعی برای انواع مقاصد سیاسی و در راستای غلبه بر کشور رقیب استفاده می‌شود؛ گویی جریان‌های مختلف، این ابزار را به مثابه سلاحی در دست خود می‌بینند.
پایان کار سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضاع

پایان کار سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضاع

سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا ع با معرفی برگزیدگان آن به‌ کار خود پایان داد. اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا ع پنجشنبه ۲۷ مهرماه با حضور حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و جوایز ویژه قدردانی شد.
چطور فریب نخوریم؟
تکنیک «بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی»
در این روش با انواع و اقسام ترفندهای رسانه‌ای، یک مسئله «بزرگ‌نمایی» شده و بزرگ‌تر از واقعیت خود جلوه داده می‌شود یا به‌طور مشابه، یک چیز «کوچک‌نمایی» شده و کمتر از آنچه هست، جلوه داده می‌شود.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: تلاش مذبوحانه رژیم صهیونیستی برای بازسازی خود از طریق خلق تصویر جعلی رسانه‌ای است.