04-05
پنج شنبه 26 مرداد 1402
شماره 8858
شهرنگار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

استمرار برنامه‌ها سبب تأثیرگذاری می‌شود

یادداشت
مردم، همیشه از مراسم آیینی و مذهبی به‌ویژه در‌ماه محرم و صفر استقبال می‌کنند و به‌صورت خودجوش و داوطلبانه در برپایی این برنامه‌ها مشارکت داشته و دارند. به‌هرحال مدیریت شهری هم وظایفی در برگزاری آیین‌های مذهبی به ‌طور خاص‌تر‌ ماه محرم و صفر دارد که باید با رویکرد خلاقانه و نوآورانه برنامه‌هایی برای گروه‌های هدف مشخصی پیش‌بینی کند.
ویژه
محسن هرمزی، مدیرعامل شرکت متروی تهران: ورودی سوم ایستگاه متروی بریانک به ۴ دستگاه آسانسور تجهیز شده .
ساخت‌وسازهای غیرمجاز؛ کلیدواژه‌ای که پس از حادثه تخریب خلازیر سرتیتر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت و شبکه‌های به‌اصطلاح آن سوی آبی هم از این فرصت استفاده کردند .
فاز نخست پارکینگ طبقاتی فرهنگ در اراضی عباس‌آباد تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
عکس روز
پرچم‌های متبرک عتبات عالیات طی مراسمی با حضور مهمانان داخلی و خارجی در برج میلاد به اهتزاز درآمد.

آغاز مبارزه 40روزه با مافیای ساخت و ساز

شهردار منطقه19: مردم منطقه برای تخریب پای کار آمده‌اند
گزارش
کوچه گل‌ها در محله خلازیر روزهای شلوغی را پشت‌سر می‌گذارد و 11روز پس از آنکه نخستین گام‌ها برای تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز این محله برداشته شد، بار دیگر تخریب‌ها از سر گرفته شدند تا راه برای آسوده‌خاطری سودجویان و مافیا بسته شود.
احداث پارکینگ 1200خودرویی پس از 10سال

احداث پارکینگ 1200خودرویی پس از 10سال

معضل جای پارک در تهران یکی از دغدغه‌های اصلی تهرانی‌هاست و طبق گفته‌های نایب‌رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر، کمبود ۱.۵میلیون واحد جای پارک در پایتخت مشهود است.
تخریب 200ساختمان غیرمجاز طی 3ماه
تخریب 200ساختمان غیرمجاز طی 3ماه
مدیریت شهری در پاسخ به درخواست ساکنان منطقه18و مقابله با مافیای زمین‌خواری، در ناحیه7انجام داد
بررسی آمار ثبت پیام‌های مردمی در سامانه137شهرداری، خبر از گلایه 90درصد از ساکنان ناحیه7منطقه18از تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی می‌دهد.
شورا
پروژه‌های عمرانی منطقه 7، زیر ذره‌بین طرح نجم قرار گرفت. مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در قالب این طرح همراه با نصراله آبادیان، شهردار و جمعی از مدیران و معاونان شهرداری منطقه 7 از برخی پروژه‌ها بازدید کرد.

زاکانی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در آسیب‌های اجتماعی تهران

هیأت وزیران به استناد اصل یکصدوبیست‌وهفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به‌منظور تقویت هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی ذیل قوه مجریه و همکاری نهادهای مردمی و سایر نهادهای مرتبط با مدیریت آسیب‌های اجتماعی حاشیه‌نشینی، مفاسد اخلاقی، معتادان به‌ویژه معتادان متجاهر، کودکان کار و خیابان، متکدیان و خانواده‌های آنها در شهر تهران علیرضا زاکانی را طی زمان تصدی شهرداری تهران به‌عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران منصوب کرد.

راه‌اندازی مجدد یک خط اتوبوسرانی در غرب تهران

خط ۳۲۵ شهرک شهید باقری- پایانه ارم سبز پس از گذشت 2‌سال که به ‌صورت غیرفعال در اختیار بخش خصوصی قرار داشت، مجددا آغاز به ‌کار کرد.

گزارش‌کار امروز

مهم ترین اقدامات مدیریت شهری،کف مناطق رخ می‌دهد .
PDF شهرنگار
کوتاه شهرنگار
هشتگ‌های مجازی
عباس تقدسی‌نژاد، مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب: باید از حالت برگزاری نمایشگاه‌های سنتی به سمت هوشمندسازی و استفاده از روش‌های نوین برویم.
پایانه‌های تهران به‌خصوص غرب و جنوب محل حرکت زوار امام حسین ع در ایام اربعین است.