03
پنج شنبه 26 مرداد 1402
شماره 8858
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بررسی آماری از دانش‌آموزان 14تا 16 ساله آلمانی از خانواده‌های طبقه متوسط حاکی از آن است که حدود 43درصد از آنان به‌دلیل فشارهای اقتصادی تمایل به تبدیل شدن به کارگر جنسی برای تامین هزینه‌های خود دارند.
پس از سخنرانی قدرتمند اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان در واکنش به گزافه‌گویی‌های وزیر جنگ رژیم موقت، ادبیات صهیونیست‌ها و رسانه‌های آنها که هر روز از نزدیک بودن جنگ در جبهه شمالی می‌گفتند، تغییر یافت.
براساس اظهارات «جانان گولو» رئیس فدراسیون انجمن‌های زنان ترکیه، در 7ماه گذشته ۱۷۳زن قربانی خشونت خانوادگی در این کشور شده‌اند.
عکس نوشت
مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی دولت عراق در بیانیه‌ای از دستگیری تاجران مواد‌ مخدر وابسته به گروه تروریستی داعش خبر داد.

اهرم‌های ایران برای افزایش هزینه‌های آمریکا

استاد دانشگاه ویسکانسین معتقد است که جمهوری اسلامی با استفاده از اهرم‌های منطقه‌ای و نظامی قادر است هزینه سیاست‌های ضدایرانی آمریکا را افزایش دهد
گفت‌و‌گو
هفته گذشته اعلام شد که براساس توافق صورت گرفته میان تهران و واشنگتن، 5 نفر از زندانیان ایرانی در آمریکا و 5 نفر از زندانیان آمریکایی در ایران تبادل خواهند شد.
چاس فریمن، دیپلمات سابق آمریکایی

چاس فریمن، دیپلمات سابق آمریکایی

خانه‌ای که از درون تجزیه شده، نمی‌تواند روی پای خود بایستد. تهدیدات اسرائیل برای حمله به ایران تلاش برای سرپوش گذاشتن بر اختلافات و ضعف داخلی است.
مصرف مواد‌مخدر توسط وزیر خزانه‌داری آمریکا در چین
مصرف مواد‌مخدر توسط وزیر خزانه‌داری آمریکا در چین
وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که در سفر اخیر خود به چین، سهواً «ماشروم» یا همان ماده مخدر«قارچ‌ جادویی»‌‌خورده‌ اما اثر روانگردانی قارچ‌ها به دلیل پخته شدن از بین رفته بود.
کنار ساختمان دولت فدرال آمریکا در مرکز سانفرانسیسکو گروه زیادی از معتادان و بی‌خانمان‌ها زندگی می‌کنند.
PDF دیپلماتیک
کوتاه دیپلماتیک
در سراسر آمریکا، جریان راست افراطی به سختی تلاش می‌کند تا کتاب‌هایی را که برای کودکان منتشر شده .
هشتگ