07
پنج شنبه 26 مرداد 1402
شماره 8858
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

افزایش قیمت نان‌های صنعتی

سوپرمارکت
قیمت نان‌های صنعتی در حال افزایش است.
ویژه
آخرین نرخنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نشان می‌دهد مرغ تفکیک شده 5درصد نسبت به نرخنامه پیشین ارزان‌تر شده و معادل 10هزار تومان در هر کیلو کاهش قیمت داشته است.
چهارراه استانبول
گزارش
نگاهی به قیمت محصولات لبنی در بازار نشان می‌دهد قیمت 4کالای مشمول قیمت‌گذاری بدون اینکه نرخ مصوب جدید ستاد تنظیم بازار برای آنها اعلام شده باشد، افزایش پیدا کرده است.

فروش متری مسکن در بورس

کارگروه مشترک وزارت اقتصاد و سازمان بورس برای انتشار اوراق سلف مسکن تشکیل شد
گزارش
مدیر پژوهش توسعه و مطالعات سازمان بورس از نهایی شدن و تصویب طرح انتشار اوراق سلف مسکن که نوعی فروش متری مسکن است، تا پاییز امسال و امکان انتشار این اوراق تا پایان سال، برای نخستین بار در کشور، خبر داد.

بازار کار مشاوران املاک خوب نیست

داوود بیگی‌نژاد، نایب‌رئیس اتحادیه مشاوران املاک: آمار دقیقی از مشاوران املاک مجاز غیرفعال نداریم اما چند سال است که تعداد مشاوران املاک 11هزار باقی مانده‌ و اگر شرایط کار در این بازار خوب بود با افزایش تقاضا، تعداد مشاوران املاک هم افزایش پیدا می‌کرد.
امسال 12میلیون تن گندم تولید شد
مجتبی خیام نکویی، معاون وزیر جهادکشاورزی: سال گذشته 7میلیون و 250هزار تن خرید تضمینی گندم انجام شد و امسال تا به امروز 9میلیون و 700هزار تن خریداری شده است و در مجموع حدود 12میلیون تن در کشور تولید شده است.
PDF اقتصاد 2
کوتاه اقتصاد 2
شاخص کل بورس تهران در مبادلات دیروز 4هزارو585واحد، معادل 0.23درصد نزول کرد و به یک‌میلیون و 973هزارو597واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با 2هزارو 182واحد افت به 684هزار و 940واحد رسید.