• پنج شنبه 26 مرداد 1402
  • الْخَمِيس 30 محرم 1445
  • 2023 Aug 17

آغاز مبارزه 40روزه با مافیای ساخت و ساز

شهردار منطقه19: مردم منطقه برای تخریب پای کار آمده‌اند
کوچه گل‌ها در محله خلازیر روزهای شلوغی را پشت‌سر می‌گذارد و 11روز پس از آنکه نخستین گام‌ها برای تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز این محله برداشته شد، بار دیگر تخریب‌ها از سر گرفته شدند تا راه برای آسوده‌خاطری سودجویان و مافیا بسته شود.
همه دروغ‌های رسانه‌های معاند در ماجرای بنزین

باک خالی بی‌بی‌سی

جریان‌های ضدانقلاب در روزهای اخیر نمایش تازه‌ای را به‌منظور برهم زدن آرامش جامعه روی صحنه برده‌اند و با دروغ‌پردازی‌های تازه با محوریت «گرانی بنزین» و «صف‌های شلوغ در جایگاه‌ها» فاز جدیدی را از اقدام‌های ضدمردمی خود کلید زده‌اند تا به‌خیال خود، یک «تابستان داغ» برای جمهوری‌اسلامی رقم بزنند.

مسئولیت مهم مقابل شایعات دشمن

در روزهای اخیر بار دیگر شاهد روی‌صحنه رفتن نمایش ضدمردمی تازه‌ای ازسوی رسانه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب بودیم؛ نمایشی که می‌کوشید با القای کمبود بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت، آن‌هم در «شهرهای مختلف ایران»، بستر مناسب به‌منظور التهاب‌آفرینی تازه در سطح کشور را آماده کند.

اهرم‌های ایران برای افزایش هزینه‌های آمریکا

هفته گذشته اعلام شد که براساس توافق صورت گرفته میان تهران و واشنگتن، 5 نفر از زندانیان ایرانی در آمریکا و 5 نفر از زندانیان آمریکایی در ایران تبادل خواهند شد.

تغذیه بد و تحرک کم؛ قاتل ایرانی‌ها

سبک زندگی مردم طی یک‌دهه گذشته تغییر کرده؛ تحرک کم شده و غذاهای پرکالری جای محصولات فیبردار را گرفته‌اند. دلایلی که به همراه سایر عوامل، ابتلا به بیماری‌های قلبی - عروقی را به‌عنوان عامل 80درصد مرگ‌ومیرهای مردم ایران تشدید کرده است.

زاکانی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در آسیب‌های اجتماعی تهران

هیأت وزیران به استناد اصل یکصدوبیست‌وهفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به‌منظور تقویت هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی ذیل قوه مجریه و همکاری نهادهای مردمی و سایر نهادهای مرتبط با مدیریت آسیب‌های اجتماعی حاشیه‌نشینی، مفاسد اخلاقی، معتادان به‌ویژه معتادان متجاهر، کودکان کار و خیابان، متکدیان و خانواده‌های آنها در شهر تهران علیرضا زاکانی را طی زمان تصدی شهرداری تهران به‌عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران منصوب کرد.

7دلیل صف طولانی بنزین