17
یکشنبه 30 مرداد 1401
شماره 8571
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیامی به رشید!

سپاهانی‌ها چراغ خاموش دروازه‌بان سابق خود را به خدمت گرفتند تا با مظاهری رقابت کند
چهره روز
فهرست بازیکنانی که در این فصل از لیگ‌های خارجی به فوتبال ایران بازگشته‌اند، هر روز کامل‌تر می‌شود. پیام نیازمند تازه‌ترین اسمی است که خودش را در این فهرست می‌گنجاند.
ویژه
هواداران از 2تساوی بدون گل پرسپولیس در هفته‌های آغازین لیگ برتر برابر ذوب‌آهن و فولاد رضایت ندارند اما لابه‌لای همین نقد و گلایه‌ها هم دست‌کم به یک نکته مثبت اشاره می‌کنند.
مهم‌ترین بازی این هفته اروپا فردا بین منچستر‌یونایتد و لیورپول برگزار می‌شود. امشب اگر برای برنامه‌ریزی دنبال کردن مسابقات راهنمایی خواسته باشید، باید بگوییم در لیگ برتر 3‌بازی در برنامه قرار داده شده.
مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا از امروز در تهران آغاز می‌شود، مسابقاتی که شروع نشده، خیلی‌ها قهرمانش را ایران می‌دانند.
امیرحسین فیروزپور در مسابقات کشتی جوانان جهان که به میزبانی بلغارستان برگزار شد توانست مدال طلا را با اقتدار کامل کسب کند.
دیروز خاتون بم نماینده فوتبال زنان ایران در سومین دوره جام باشگاه‌های آسیا که به‌صورت آزمایشی برگزار می‌شود به مصاف سوگدیانا ازبکستان رفت.
طی 2هفته‌ای که از فصل جدید لیگ برتر سپری شده هیچ‌تیمی به‌اندازه‌ پرسپولیس مالکیت‌توپ نداشته و البته هیچ‌تیمی هم کمتر‌از پرسپولیس گل‌نزده است.

نسخه دوم مورینیو نیستم

مورایس، سرمربی سپاهان می‌گوید چیزهای زیادی از مورینیو یاد گرفته اما هر لیگی شرایط خودش را دارد و مورینیو هرگز در لیگ ایران مربیگری نکرده است
سپاهان در هفته اول لیگ برتر توانست در ورزشگاه آزادی به یک برد باارزش مقابل استقلال برسد و در هفته دوم هم موفق به شکست نساجی شد تا به اهالی فوتبال ثابت شود زردپوشان امسال هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهند بود.
حق استقلال مقابل سپاهان خورده شد

حق استقلال مقابل سپاهان خورده شد

آرش رضاوندکه بعد از کشمکش‌‌های فراوان در استقلال ماندگار شده می‌گوید این سخت‌ترین لیگ چند سال اخیر است
آرش رضاوند یکی از پرسروصداترین بازیکنان در فصل نقل و انتقالات بود. او فصل گذشته بعد از جدایی از استقلال، نمایش درخشانی در فولاد خوزستان داشت و جواد نکونام هم از باشگاه فولاد خواسته بود تا تحت هر شرایطی رضاوند را حفظ کند.
«پاس» پولیس
«پاس» پولیس
تیم یحیی گل‌محمدی فوتبال شورانگیزی بازی نمی‌کند؛ همه‌‌چیز فدای «مالکیت توپ» شده است
شگفت‌انگیزترین نکته بازی پرسپولیس و فولاد می‌دانید چیست؟ اینکه تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی کل نیمه‌دوم را خاموش و بی‌صدا روی سکوها نشستند و تقریبا هرگز تمایلی به تشویق میزبان نشان ندادند.
بعد از توقف پرسپولیس برابر فولاد، مطابق معمول پیشکسوتان این تیم به صحنه آمدند و اظهارنظر کردند. البته که حق آنهاست و برخی اظهارات هم کاملا منطقی و معقول بود، اما یکی هم مثل مرتضی فنونی‌زاده بار دیگر دیدگاه‌های ناب خودش را به رخ کشید و توانایی‌هایش را نشان داد.

بهترین بازیکن مهدی دست‌طلا!

چهره روز
طی 2هفته‌ای که از فصل جدید لیگ برتر سپری شده هیچ‌تیمی به‌اندازه‌ پرسپولیس مالکیت‌توپ نداشته و البته هیچ‌تیمی هم کمتر‌از پرسپولیس گل‌نزده است.

رکورد شکنی کین با گل شماره 1000

خبر آخر
هفته سوم لیگ برتر انگلیس با برد تاتنهام آغاز شد، بردی که با تک‌گل هری کین مقابل ولورهمپتون به‌دست آمد و شاگردان آنتونیو کونته را  7‌امتیازی کرد.

پخش زنده

لیگ برتر انگلیس
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
درحالی‌که مارکا خبر داده بود ممکن است پاری‌سن‌ژرمن کاسمیرو را در راه انگلیس هایجک کند، رئال‌مادرید این هافبک برزیلی را دودستی به منچستریونایتد تقدیم کرد تا به‌دست دشمن نیفتد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8571