17
پنج شنبه 13 مرداد 1401
شماره 8560
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دوباره...زندگی!

حالا باید فوتبال تماشا کرد
جهان
دوران دوری از فوتبال باشگاهی، سرانجام به پایان خواهد رسید. سپری کردن یک تابستان بدون رقابت‌های رسمی و تورنمنت‌های ملی، دشواری قابل توجهی داشته و حالا وقت وداع با این سنگینی تحمل‌ناپذیر است.
ویژه
در طول ماه‌های اخیر از برانکو ایوانکوویچ به‌عنوان یکی از گزینه‌های هدایت پرسپولیس یا تیم ملی یاد می‌شد، اما مربی کروات همواره تأکید داشت که تحت قرارداد فدراسیون فوتبال عمان است و به آن وفادار می‌ماند.
در روزهای گذشته رکوردداران 4تیم بزرگ فوتبال ایران در این ستون معرفی شدند و نکته جالب این بود که در 3تیم استقلال، سپاهان و تراکتور، سرمربی رکورددار امیر قلعه‌نویی بود.
روی کاغذ، استقلال در این فصل مهره‌های هجومی پرشماری دارد. بیشتر بازیکنان خط حمله این تیم اما دوست دارند به‌عنوان مهاجم مرکزی در نزدیک‌ترین فاصله با دروازه حریف بازی کنند.
لیگ برتر ایران - هفته 1
روزشمار

قربانی بزرگ فصل کیست؟

در فصل نقل و انتقالات معادلات طوری رقم خورده که لیگ بیست‌ودوم نمی‌تواند چند قربانی بزرگ نداشته باشد
تیتر یک
احتمالا شما هم موافقید مسابقاتی که از جمعه 21مرداد آغاز خواهد شد، گران‌ترین فصل تاریخ فوتبال باشگاهی در ایران است؛ فصلی که تیم‌ها در آن به شکل دیوانه‌وار ریخت‌وپاش کردند و قیمت بازیکنان ایرانی تا جایی بالا رفت که بعضی باشگاه‌ها برای صرفه‌جویی سراغ جذب خارجی‌ها رفتند!
یک صعود؛ همه آنچه می‌خواهیم

یک صعود؛ همه آنچه می‌خواهیم

به بهانه هفتمین و آخرین جام‌جهانی 32تیمی تاریخ
همانطور که می‌دانید مسابقات جام‌جهانی 2022قطر، آخرین دور از این رقابت‌هاست که با حضور 32تیم برگزار می‌شود. از سال 2026که بازی‌ها به میزبانی آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد، تعداد تیم‌ها به 48تیم افزایش می‌یابد.
میدان تره‌بار کاتالونیا
میدان تره‌بار کاتالونیا
معلوم نیست این همه خرید و فروش بازیکن در بارسلونا بر چه اساسی است
خوان لاپورتا که دوره اول ریاست خود بر باشگاه بارسلونا را تحت آموزه‌های یوهان کرویف بزرگ طی کرد و این باشگاه را بر پایه محصولات آکادمی -لاماسیا- ساخت، در دوره دوم به یک مدیر هیجانی و مدیر هزینه تبدیل شده است.
رکسانا رزاقیان روزهای گذشته در آلمان و مسابقات قهرمانی جهان اسلالوم پارو زد. او در راند دوم این مسابقات که عملکرد بهتری داشت، در رده36 قرار گرفت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نتایج ضعیف و دور از انتظار تکواندوکاران مرد و استعفای رضا مهماندوست از سرمربیگری تیم ملی جمهوری آذربایجان باعث شد خیلی‌ها کار بیژن مقانلو را به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران تمام‌شده بدانند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8560