17
سه شنبه 11 مرداد 1401
شماره 8558
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سونامی بساز و ریاست کن!

مسببان اصلی رقم‌زدن سونامی بزرگ چرا و چگونه تأیید صلاحیت شدند؟
سوژه روز
«سونامی»؛ این تعبیر وزیر ورزش و جوانان درباره پرونده عجیب مارک ویلموتس در فوتبال ایران است؛ پرونده‌ای که مثل یک سایه شوم بر فدراسیون سایه انداخته و حتی تیم ملی را هم با خودش درگیر کرده است.
ویژه
شرزود تمیروف در مورد خودش دچار سوءتفاهم شده است.
پس از ناکامی تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا، تیم ایران‌نوین یا همان تیم «ب» برای برگزاری 2دیدار تدارکاتی به ژاپن می‌رود.
روزشمار
چهره تنها و تکیده مهدی مهدوی‌کیا در پایان بازی دوستانه تیم ملی امید برابر پرسپولیس، به خوبی از سر ضمیر این تیم حکایت می‌کرد؛ تیمی که قرار است به چندین دهه حسرت فوتبال ایران در راهیابی به المپیک پایان بدهد، اما کوچک‌ترین ابزاری به این منظور در اختیارش نگذاشته‌اند.
سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران اخیرا یک پیشنهاد خارق‌العاده برای حل مشکل همیشگی تیم ملی امید ارائه کرده است.
تیم ایران در  رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان در ایتالیا  نتوانست روی سکوی جهانی قرار بگیرد و چهارم شد.

مثل زمان برانکو کمبود بازیکن داریم

بیرانوند می‌گوید آنها که به پرسپولیس لقب کهکشانی داده‌اند می‌خواهند این تیم را تحت فشار بگذارند
علیرضا بیرانوند بدون‌شک یکی از مهم‌ترین خریدهای پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات بود. او در حالی به جمع سرخپوشان برگشت که پرسپولیس در فصل گذشته در خط دروازه مشکل داشت ولی حالا بازگشت دروازه‌بان شماره‌یک تیم ملی به پرسپولیس، می‌تواند خیال یحیی گل‌محمدی را در چارچوب دروازه راحت کند.
به جمع 4تیم می‌رسیم

به جمع 4تیم می‌رسیم

فاطمه مریخ که در بازی با سنگال بهترین بازیکن شد، می‌گوید تیم دختران هندبال ایران می‌تواند یکی از 4تیم اول مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان باشد
آرزوی دختران بزرگ‌تر شده. شاید قبل از اعزام تیم به مقدونیه، به جز خود آنها کسی تصور نمی‌کرد که حتی یک پیروزی به نامشان ثبت شود اما حالا دختران هندبال ایران به جمع 16تیم اول جهان رسیده‌اند و تلاش می‌کنند که به جمع 8تیم و حتی 4تیم برسند.
مسیر آسیا آسفالت شد
مسیر آسیا آسفالت شد
جام‌جهانی بعدی که در قاره آمریکا برگزار می‌شود شعبه دوم جام‌ملت‌های آسیا خواهد بود
قاره آسیا در این دوره جام‌جهانی 6سهمیه دارد؛ اگر استرالیا را که از سال2006 به‌جای قاره اقیانوسیه از آسیا در مسابقات انتخابی شرکت می‌کند جزو قاره کهن به‌حساب بیاوریم.
مسی یک گام دیگر به دنی آلوز به‌عنوان پرجام‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال نزدیک شد. او زننده گل اول پاری‌سن‌ژرمن در پیروزی 4 بر صفر این تیم در سوپرجام فرانسه مقابل نانت بود.

می‌توانستیم باز هم طلا بگیریم

منهای فوتبال
ابراهیم الهی کشتی‌گیری بود که تنها مدال طلای ایران را در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان در ایتالیا کسب کرد.

آماربازی

روزهای گذشته در این ستون با رکوردداران 2 تیم پرسپولیس و استقلال در تاریخ لیگ برتر آشنا شدیم، امروز وقت آن است که با رکوردداران سپاهان آشنا شویم.

نکته بازی/فقط به گزینه‌های شما می‌گویند؟

پرسپولیس همه تیمش را ظرف یک هفته بست، اما الان یک‌ماه است که هواداران این تیم معطل حضور مهاجم جدید هستند؛ فورواردی که انگار قرار نیست به همین سادگی‌ها از راه برسد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
شیرزن‌ها -لقب تیم ملی زنان انگلیس در برابر تیم مردان که به سه‌شیرها ملقب شده‌اند- برای نخستین‌بار قهرمان یورو شدند. انگلیسی‌ها از سال1966که برای نخستین و آخرین‌بار قهرمان جام‌جهانی یا یک تورنمنت بزرگ شده بودند، تا امروز همواره شعار می‌دادند که «جام به خانه برمی‌گردد» تا اینکه تیم ملی زنان‌شان به این شعار عمل کردند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8558