17
یکشنبه 9 مرداد 1401
شماره 8556
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

علامت سؤال بزرگ استقلال

آبی‌ها رقم زیادی برای رضایتنامه آرش رضاوند تعیین کرده‌اند؛ رقمی که از عهده فولادی‌ها برنمی‌آید اما شاید یک باشگاه خارجی این معادله را عوض کند
فوتبال ایران
آرش رضاوند، هافبک استقلال چند هفته‌ای است که به یکی از سوژه‌های مهم نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده اما وضعیت او هنوز مشخص نشده است. در این مورد هیچ شکی وجود ندارد که جواد نکونام اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی رضاوند دارد و حتی روز جمعه هم با حضور در یک برنامه تلویزیونی از این بازیکن تعریف کرد.
ویژه
مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس با گلزنی در بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل آمادگی بالای خود را نشان داده بود اما با مصدومیتی روبه‌رو شد که او را چند روز از تمرینات گروهی دور کرد.
پرسپولیس همچنان به‌دنبال مهاجم است. مدتی بحث مهاجم برزیلی مطرح بود و منتفی شد، مدتی هم مذاکره با گادوین منشا پرسپولیسی‌ها را سرگرم کرد که او هم در مس رفسنجان ماندگار شد.
جهان
در بارسلونا تقریبا هر روز درباره بازگشت مسی در سال آینده صحبت می‌شود. با اینکه رابطه مسی با باشگاه خوب نیست و هنوز 70میلیون یورو طلب دارد، اما لاپورتا، ژاوی و خبرنگاران درباره او حرف می‌زنند.
تیم استقلال رکورددار بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر است و جالب اینکه بسیاری از رکوردهای فردی در تاریخ لیگ نیز متعلق به استقلالی‌هاست.
مسابقات فوتبال یوروی زنان به دیدار نهایی رسید. امشب انگلیس و آلمان در ورزشگاه ومبلی فینال را برگزار می‌کنند.

معمای مهاجم

مهدی عبدی و حامد پاکدل آمار بدی در گلزنی ندارند اما پرسپولیس در کنار آنها مهاجمی با خصوصیات شهریار مغانلو می‌خواهد. گادوین منشا که کوچک‌ترین شباهتی نداشت، اما شیخ دیاباته می‌توانست گزینه خوبی باشد
یحیی گل‌محمدی در اعتراض به مدیران باشگاه پرسپولیس گفته: «گادوین منشا را مفت از دست دادیم.» اشاره او به تلاش باشگاه برای جذب آقای گل فصل گذشته لیگ برتر است که البته به جایی نرسید و منشا در مس رفسنجان باقی ماند.
توفان رونالدو در شبکه‌های اجتماعی

توفان رونالدو در شبکه‌های اجتماعی

ستاره پرتغالی این روزها بیشتر وقتش را صرف کامنت‌گذاری زیر پست‌‌های مرتبط با خودش می‌کند
شرمنده خوانندگان خودمان و همین‌طور خود کریستیانو رونالدو هستیم اما باز هم از او اخباری منتشر شده.
انگیزه‌هایمان را از دست می‌دهیم
انگیزه‌هایمان را از دست می‌دهیم
سارینا ساعدی بعد از اعزام نشدن تیم دوومیدانی به مسابقات قهرمانی جهان می‌گوید: اگر فدراسیون قصد داشت تیم اعزام کند یک اردو برای ما برگزار می‌کرد
شاید خبر جذابی برای خیلی‌ها نبود و به سادگی از کنارش گذشتند اما برای 5نفری که در چند ماه گذشته سخت‌ترین تمرینات را انجام داده بودند به امید اینکه کنار بهترین‌های جهان رقابت کنند، اعزام نشدن تیم به مسابقات قهرمانی جهان، شوک بزرگی بود، در این حد که بعضی از آنها را از ادامه کار پشیمان کند.
این چند روز شایعات زیادی در مورد علاقه فنرباغچه ترکیه به جذب مهدی طارمی به گوش می‌رسید. حرف و حدیث‌ها تا جایی ادامه پیدا کرد که سرانجام سرمربی این تیم هم واکنش نشان داد.

گل‌زن/تاریخ‌سازی، عادتِ بم

خاتون بم قهرمان فصل پیش لیگ برتر فوتبال زنان با پرواز اختصاصی راهی قزاقستان شد تا دیدارهای دوستانه‌ای با قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ این کشور برگزار کند.

پررنگ‌شدن نقش فرگی

دیلی‌میل مدعی شد سر الکس فرگوسن به کادر مدیریتی باشگاه منچستریونایتد اضافه شده است. سرمربی افسانه‌ای شیاطین‌سرخ، در نقش مشاور به این باشگاه بازمی‌گردد تا تجارب خودش را در اختیار منچستریونایتد قرار دهد.

روزشمار

روزشمار
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
2سال به برگزاری المپیک بعدی به میزبانی پاریس مانده اما نگرانی‌ها درباره میزبانی پایتخت فرانسه از این رویداد ورزشی چنان زیادشده که پای رئیس‌جمهور فرانسه هم به ماجرا باز شده است و امانوئل مکرون به همه اطمینان داده مشکلی در راه برگزاری بازی‌ها نیست.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8556