• یکشنبه 9 مرداد 1401
  • الأحَد 2 محرم 1444
  • 2022 Jul 31

سیل تابستان چقدرآب خورد؟

8درصد روستاها مجبور به تخلیه اضطراری شده‌اند
تورم در بازار مسکن شهر تهران، رکورد تازه‌ای به‌جای گذاشته است

متری 45 میلیو ن تومان

جولان تورم در بازار مسکن شهر تهران، رکورد تازه‌ای به‌جای گذاشته و میانگین قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی را در تیرماه به 44میلیون ‌و 840هزار و 700تومان رسانده است.

چه‌کسی خاکی شد؟!

شهردار تهران و وزیر کشور قبل از انتشار خبر رسمی سیل امامزاده داوود در محل حاضر شدند و شخصا مدیریت بحران را در دست گرفتند. تا انتهای متن همراه باشید تا وقتی سخن از جنگ روایت‌ها می‌شود ببینیم منظور چیست؟

نماز جمعه و قدرت نرم نظام

مقام معظم رهبری در دیدار ائمه‌جمعه سراسر کشور 1401/5/5، نمازجمعه را در سلسله قدرت نرم نظام اسلامی، حلقه‌ای بسیار مهم و فریضه‌ای استثنایی دانستند و تأکید کردند: «امام‌جمعه سخنگوی انقلاب اسلامی است و یکی از وظایف اساسی او بازتولید مفاهیم معرفتی و مبانی انقلابی و پاسخگویی به شبهات با زبان روز و تبیین مستدل آنها و رفتار پدرانه با همه است.»
مجید مجیدی در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره فیلم «تصویر دهم» :

ساخت فیلم دینی دشوار است

سال‌هاست که بر سر تعریف و تعیین حد و حدود فیلم دینی میان مسئولان و نظریه‌پردازان سینمای ایران بحث می‌شود. هنوز هم تعریف مشخص و واحدی از سینمای دینی 0 که همگی روی آن اجماع داشته باشند 0 به‌دست نیامده است.

مسئولان تدابیر لازم را برای ترمیم آسیب‌های سیل به کار ببندند

در پی حادثه خسارت‌بار سیل در بسیاری از نقاط کشور، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت به مصیبت‌دیدگان، از حضور سریع مسئولان و تلاش گروه‌های امدادی برای کمک به سیل‌زدگان تشکر کردند.

بهانه‌ای برای گرانی برنج نیست

بعد از یک‌سال پرتنش در بازار برنج، آمار و اخبار منتشر شده در این حوزه نشان می‌دهد امسال باید شاهد فراوانی و احتمالا ارزانی در این بازار باشیم. درست یک‌سال از زمانی می‌گذرد که اعلام خبر کاهش تولید برنج باعث شوک قیمتی در این بازار شد.

بار مضاعف معلولیت با دندان‌های پوسیده

مراجعه به دندانپزشکی اگر برای یک فرد عادی دغدغه‌هایی مثل هزینه‌های سرسام‌آور داشته باشد، برای افراد معلول با پیچیدگی‌های بیشتری همراه است؛ از پیدا کردن مرکزی مناسب‌سازی شده برای معلولان گرفته تا دسترسی راحت و اساسا «امکان رسیدن به مرکز دندانپزشکی»!

دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟

استقبال از ابتکار خرید اعتباری استارت‌آپ‌ها

پایتخت در سوگ عاشورایی

دستگیری جاسوس سوئدی