17
سه شنبه 4 مرداد 1401
شماره 8552
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

استقلال-سپاهان عجب افتتاحیه‌ای!

قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر انجام شد قهرمان فصل گذشته، این فصل را با سپاهان شروع می‌کند و با تراکتور با پایان می‌رساند
گزارش
قرعه‌کشی لیگ برتر ایران برای فصل 02-1401 روز گذشته برگزار شد و نکته جالب این قرعه‌کشی، رقم خوردن چند رویارویی بزرگ در هفته‌های ابتدایی لیگ بود.
ویژه
درست است که پرسپولیس رکورد تعداد جام در لیگ برتر ایران را در اختیار دارد اما هیچ تیمی به اندازه استقلال در میان صدرنشین‌ها قرار نگرفته است.
لیگ ملت‌های والیبال یکشنبه‌شب به‌پایان رسید.
روزشمار
منهای فوتبال
رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیتلانسکی لهستان در حالی به پایان رسید که تیم 5نفره ایران به یک طلا، یک نقره و یک برنز دست یافت.

حسرت سکو به دلمان ماند

امین اسماعیل‌نژاد، ستاره لیگ ملت‌های والیبال حالا از باشگاه‌های بزرگ دنیا پیشنهاد دارد امین درباره شکست مقابل لهستان می‌گوید در ست پنجم ناگهان قفل شدیم
امین اسماعیل‌نژاد، ستاره جدید والیبال ایران است و بازی‌هایی که در لیگ ملت‌ها انجام داد، نه‌تنها نگاه ایرانی‌ها که نگاه والیبال جهان را به‌خودش جلب کرد.
آنقدرها هم دوست نیستند

آنقدرها هم دوست نیستند

آیا درصورت انتخاب مهدی تاج، بازگشت کی‌روش به تیم ملی قطعی است؟
بسیاری بر این باورند که در انتخابات روز هشتم شهریور فدراسیون فوتبال، مهدی تاج از بالاترین شانس برای تکیه زدن به کرسی ریاست برخوردار است و باز همان گروه عقیده دارند ممکن است با حضور تاج در این مسند، بار دیگر کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران مشغول به‌کار شود.
بازگشت مسی به خانه
بازگشت مسی به خانه
اخبار ضدونقیضی درباره احتمال انتقال مسی در تابستان آینده به بارسلونا مطرح شده است
لاپورتا که از زمان بازگشت به پست ریاست باشگاه بارسلونا فقط در حال خرید بازیکن بوده و وقت نکرده به چیزهای دیگر بپردازد، سرانجام درباره مسی موضع گرفت و گفت که به او مدیون است و تلاش می‌کند در تابستان آینده و در پایان قراردادش او را به تیم برگرداند.
استقلال این روزها در ترکیه به سر می‌برد و ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی این تیم همچنان امیدوار است تا مدیران باشگاه خبر مثبتی در مورد جذب محمد محبی به او بدهند.

پایان طلایی وزنه‌برداران

منهای فوتبال
در آخرین روز از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، 2نماینده ایران در دسته‌های 109+ و 109کیلوگرم جوانان به‌روی تخته رفتند.

جنگ خبرنگاران نقل‌وانتقالاتی

جهان
رقابت بین جرارد رومرو و فابریتزیو رومانو، 2خبرنگار معتبر اخبار نقل‌وانتقالاتی به‌طرز عجیبی شدید شده است.

امشب و فردا نیمه‌نهایی زنان

فوتبال زنان
اگر فوتبال زنان را دنبال می‌کنید، امشب و فرداشب 2 مسابقه از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های یورو در این رشته برگزار می‌شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نامه‌ای منتسب به هیأت تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه در فضای مجازی در حال بازنشر است که نشان می‌دهد محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان ماهانه 92میلیون تومان درآمد دارد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8552