10
سه شنبه 4 مرداد 1401
شماره 8552
سیاست2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قتل‌عام در منهتن

یادداشت
هلندی‌ها در اشغال سرزمین سرخپوستان نیز دستی بر آتش دارند! هرچند حضور آنها در این سرزمین چندان گسترده و طولانی نبود، اما در همان زمان کوتاه نیز جرم و جنایات فراوانی از این مدعیان حقوق بشر ثبت گردیده است.
ویژه
باید به سمت اقتصاد منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای حرکت کرد و دیپلماسی اقتصادی در دستور وزارت خارجه باشد.
‌خبر
نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: وزیر امور خارجه قرار است امروز با حضور در نشست کمیسیون امنیت‎ملی و سیاست‎خارجی مجلس، پاسخگوی سؤالات نمایندگان، به‎ویژه در حوزه دیپلماسی اقتصادی باشد.

پشت پرده ماجرای مخالفان حجاب

عملیات حجاب‌زدایی و حیازدایی از جامعه ایران یک پروژه مشترک میان اپوزیسیون خارج‌نشین معاندان چپ‌گرای داخلی و جاسوسان خارجی است
گزارش
حجاب به‌عنوان یک عنصر فرهنگی گذرگاه خوبی است برای اسلام‌ستیزانی که می‌خواهند عناد آشکار با جمهوری اسلامی داشته باشند. درواقع وقتی دشمنان قسم‌خورده ایران نمی‌توانند از روزنه‌های گوناگون ضربه بزنند و حمله کنند، جنبش‌های فمینیستی را انتخاب می‌کنند و حجاب را به‌عنوان عنصر مؤثر در اسلام مورد حمله قرار می‌دهند.
کار فرهنگی؛ کار رانتی نیست

کار فرهنگی؛ کار رانتی نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هرکسی کارآمدی دین را در جامعه به اثبات برساند، انقلابی است؛ یعنی جوان امروز که نشان دهد نظریه اسلام سیاسی امام خمینی ره می‌تواند زندگی مردم را هم در بعد معنوی و هم مادی اداره کند؛ چنین رفتاری بیانگر انقلابی‌بودن است.
قطع وابستگی نفت تا  پایان برنامه هفتم
مجمع تشخیص مصلحت نظام تا پایان برنامه هفتم توسعه به دولت مهلت داد که وابستگی بودجه به درآمدهای حاصل از صادرات نفت و گاز را قطع کند.