17
یکشنبه 5 تیر 1401
شماره 8529
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

منهای فوتبال/ کاراته به آمریکا نمی‌رود

سفارت آمریکا در ارمنستان به سرمربی و رئیس فدراسیون ایران ویزا نداد و فدراسیون ایران هم حاضر نیست بدون آنها در بازی‌های جهانی بیرمنگام شرکت کند.
ویژه
مجمع عمومی سالانه فدراسیون کشتی روز گذشته با حضور رئیس فدراسیون، سایر اعضای مجمع، پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
اتفاقاتی که این چند وقت در کادرفنی پرسپولیس رخ داد، واقعا عجیب بود.
میلاد زکی‌پور یکی از چهره‌های پرسروصدا در فصل نقل‌وانتقالات بود.
کارلوس کی‌روش تا به حال بارها نشان داده در مقابل هیچ‌چیز به اندازه «دلار» آسیب‌پذیر نیست.
عراقی‌ها شگفتی‌ساز شدند و دلیل اصلی این اتفاق حضور مربی ایرانی بود.

کاناداغ!

نمایش درخشان پسران ایران، چهارمین پیروزی تیم ملی والیبال را در لیگ ملت‌ها رقم زد.حریف دیروز، کانادا بود که در المپیک ایران را 3بر صفر برد اما این‌بار با همین نتیجه شکست خورد
تیتر یک
اولین بارقه‌های امید درباره عملکرد تیم ملی در لیگ ملت‌های 2022 والیبال، سرانجام نمایان شده‌اند. پس از چند نتیجه ناامیدکننده در هفته قبلی رقابت‌ها، این‌بار تیم ملی با یک نمایش بی‌نقص آمریکا را شکست داد و حتی با وجود باختن به برزیل، به‌دلیل تلاش مضاعفی که در آن مسابقه به خرج داده بود، مورد تشویق حاضران روی سکوها قرار گرفت.
خط تولید اسدی

خط تولید اسدی

سروصدای زیاد، تبلیغات بیش از حد و دستمزد بالا، آفت بمب‌های نقل‌وانتقالات
سعید صادقی، وینگر فصل گذشته گل‌گهر سیرجان که عنوان بهترین پاسور لیگ بیست‌ویکم را به‌دست آورد، به‌شدت مورد توجه 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار گرفت.
گرم همراه با گردوغبار محلی
گرم همراه با گردوغبار محلی
هوای بازار نقل‌وانتقالات اواسط این هفته با ورود بارسلونا توفانی می‌شود اما همچنان بازار گرم است
هنوز گردوخاک بارسلونا در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی آغاز نشده و احتمالا از دوشنبه به بعد فعالیت‌های این باشگاه شروع خواهد شد.
شاید باور نکنید اما تکنیکی‌ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران یعنی کسی که بیشترین دریبل موفق را در طول فصل گذشته داشته مجتبی نجاریان مدافع فولاد خوزستان است و بازیکنی که در جام جهانی به پیکه لایی زده پشت سر او قرار گرفته است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8529
لیگ ملت‌های والیبال