15
یکشنبه 5 تیر 1401
شماره 8529
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در روزهای پایانی خرداد جزیره کیش و منطقه چارک در سرزمین اصلی طی 3روز بیش از 50بار لرزیدند که بیشترین قدرت این لرزه‌ها 5.2ریشتر و بقیه بین 3تا 5ریشتر بود.
عکس خبر
بزرگ‌ترین گلیم جهان در اندازه ۱۰۵مترمربع با 7بافنده ثابت و 3کمک‌بافنده در ۴۰روز در روستای هورز شهرستان قیر و کارزین استان فارس و با طراحی و سرپرستی یکی از بانوان کارآفرین نمونه کشوری بافته شد.

سراب منطقه ویژه اقتصادی در جازموریان

‌منطقه ویژه اقتصادی‌جازموریان تا پایان تیر تعیین تکلیف‌ می‌شود،‌ اما هنوز سرنوشت زمین، آب یا سرمایه‌گذار این‌طرح مشخص نیست
گزارش
طی چند روز گذشته موضوع راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در جازموریان استان کرمان بار دیگر رسانه‌ای شد؛ خبری که از سال83 و بعد از تصویب طرح این منطقه به یکی از وعده‌های مسئولان و نمایندگان استان کرمان بدل شده بود.
خبرهای‌کوتاه/بازگشایی مرزشلمچه برای عبور زائران

خبرهای‌کوتاه/بازگشایی مرزشلمچه برای عبور زائران

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: پس از وقفه‌ای ۲۸ماهه به‌دلیل شیوع کرونا مرز شلمچه برای عبور کاروان‌های زیارتی عتبات عالیات از دیروز، شنبه بازگشایی شد.
عدد خبر/1400 خانه
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با تأکید بر تلاش دولت برای خانه‌دار شدن اقشار جامعه به‌ویژه محرومان گفت: سهم استان برای ساخت مسکن محرومان در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۵هزار نفر از محل تفاهمنامه با بنیاد مستضعفان حدود 1400واحد است.