08
یکشنبه 5 تیر 1401
شماره 8529
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرینویچ/دور تازه اخراج‌ها از نتفلیکس

نیویورک: نتفلیکس پلتفرم و شرکت‌ تولید‌کننده‌ محتوای سریالی و سینمایی با از دست دادن مخاطبان خود موج دیگری از اخراج کارمندهای خود را آغاز کرد.
ویژه
گیل: ممکنه رمانم‌رو بخونید و نظرتون رو بگید؟ ارنست همینگوی: نظرم اینه که ازش متنفرم. گیل: ولی شما که هنوز نخوندینش. ارنست همینگوی: اگه بد باشه ازش متنفرم، چون از نوشته‌های بد متنفرم. اگر هم خوب باشه بیشتر ازش متنفرم، چون حسودم!
«وارد اتاق که شدی سلام می‌کنی، میری می‌شینی روی صندلی، جلوی پاتو نگاه می‌کنی زمین نخوری، به میوه‌ها هم دست نمی‌زنی، اگر تعارفت کردن یکی برمی‌داری، اگر مهمونا دست دراز کردن تو هم دست میدی.
دوچرخه حاصل تخیل و خلاقیت انسانی بود که دیگر نمی‌خواست روی پای خودش بایستد؛ انسانی که حوصله کشیدن افسار چارپایان را نداشت و دلش می‌خواست همینطور که نشسته است، راه برود و هر وقت هم خواست یا ترسید یا دلش تنگ شد پایش به زمین سفت برسد و از این خیال ها.
بوک ‌مارک
لوبونکایی که از همه‌جا رانده می‌شد، به کجا می‌توانست بگریزد؟ شاید اگر مرد بود به ارتش می‌گریخت، یا چه می‌دانم، به جایی دیگر؛ ولی از آنجا که دختر بود به درون خویش گریخت. او سال‌ها اندوه خود را تحمل کرد، آزردگی‌های خود را، بطالتش را، افکارش را.
این روزها با داغ‌شدن بحث‌های مربوط به احیای برجام از یک‌سو و تهدیدات و اقدامات طرف مقابل برای ایجاد اجماع علیه ایران و اعمال فشارهای بین‌المللی بیشتر علیه کشورمان از سوی دیگر، مناظرات و گفت‌وگوها در پلتفرم نسبتا جدید کلاب‌هاوس نیز رونق تازه‌ای گرفته است.
در روزهای گذشته بعضی از مزایا و پیامدهای مثبت شرکت در انواع فعالیت‌های گروهی و اجتماعی را شمردیم. گفتیم این فعالیت‌ها لزوماً ثبت‌نام در فلان کلاس نیست. دورهمی‌های فامیل هم می‌تواند محل مناسبی برای کسب تجربه‌های اجتماعی باشد.

جشنواره فوتبال دستی و رفقای رومیزی

نگاه
«روپولی»، «فکر بکر»، «فتح پرچم» و... این بازی‌ها دهه‌ شصتی‌ها را پرت می‌کند وسط یک دنیا خاطره‌ شیرین کودکی. بازی‌هایی که قبل از انقلاب بازی‌های دیجیتال، حرف اول و آخر دنیای بازی را می‌زدند.