17
یکشنبه 11 اردیبهشت 1401
شماره 8488
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قول می‌دهم جبران کنم

حضرت‌قلی‌زاده‌ برای اولین‌بار حضور در مسابقات برون‌مرزی را تجربه کرد اما از اینکه در فینال بازنده بوده حسابی ناراحت است
گفت‌و‌گو
داریوش حضرت‌قلی‌زاده آزادکار اهل شهر شیروان است؛ شهری در خراسان شمالی. او جزو معدود کشتی‌گیران غیرمازنی است که در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان دوبنده تیم ملی را پوشید.
ویژه
با تساوی جمعه شب سه‌ویا مقابل کادیز، بارسا با پیروزی در بازی امشب مقابل مایورکا می‌تواند یک‌گام دیگر به نایب‌قهرمانی لالیگا و کسب سهمیه سوپرجام فصل آینده نزدیک‌تر شود.
مهدی شیری، مدافع راست فولاد بعد از جدایی از پرسپولیس حالا روزهای خوبی را در تیم خوزستانی تجربه می‌کند.
شما در تعطیلات عید فطر می‌توانید فوتبال را هم دنبال کنید. سه‌شنبه‌شب دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دیدار ویارئال و لیورپول آغاز می‌شود؛ یک روز زودتر از دیدار برگشت رئال‌مادرید و منچسترسیتی. ویارئال در آنفیلد حریف دست‌وپا بسته‌ای بود و 2بر صفر بازنده شد اما شرایط بازی امشب فرق دارد.
سوژه روز
یک پنجره نقل‌وانتقالاتی دیگر در راه است و از همین حالا شایعات زیادی در مورد جابه‌جایی بازیکنان به گوش می‌رسد. خب این رویه‌ای عادی در سراسر جهان است که طبیعتا شامل ایران هم می‌شود.
مینو رایولا، سوپرایجنت مشهور دنیای فوتبال در  54سالگی درگذشت.
از مدت‌ها پیش از امید نورافکن به‌عنوان یکی از گزینه‌های جذاب باشگاه‌های بزرگ در فصل نقل‌وانتقالات یاد می‌شد.

ناامیدی زودرس؟

پرسپولیس شانس «جدی» قهرمانی دارد اما اوضاع داخلی این تیم خوب نیست
حتی اگر استقلال 6 امتیاز بیشتر از پرسپولیس داشته باشد و حتی اگر تفاضل گل آبی‌ها هم بهتر باشد، باز هیچ دلیلی ندارد سرخپوشان را فاقد شانس جدی قهرمانی بدانیم. فوتبال سرزمین جادوهاست و در 6 هفته هزار اتفاق ممکن است رخ بدهد.
گر گان؛یک‌قدم مانده به جام

گر گان؛یک‌قدم مانده به جام

با شکست سنگین ذوب‌آهن در بازی سوم از فینال لیگ برتر بسکتبال، امشب شهرداری گرگان فرصت دارد به پیروزی سوم برسد و جشن قهرمانی بگیرد
ذوب‌آهن بازی سوم از فینال را به شهرداری گرگان باخت؛ 92-59.این نتیجه و این اختلاف برای تیمی که مدعی قهرمانی است خوشایند نبود، نه برای خودش و نه برای هودارانی که با زحمت جمعه شب وارد سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی شده بودند.
جنگ ادامه دارد
جنگ ادامه دارد
سری‌آ امروز شاهد نبرد مدعیان برای فتح اسکودتو است
امشب دیدارهای سری‌آ نفسگیر است. با شکست 2-1 اینترمیلان مقابل بولونیا که سرمربی این تیم میهایلوویچ به‌دلیل شیمی‌‌درمانی در بیمارستان به‌سر می‌برد، صدر جدول داغ شد.
امروز در لیگ برتر 2‌بازی مهم برگزار خواهد شد. چلسی در حالی در زمین اورتون به میدان می‌رودکه این تیم ریشه‌دار در منطقه سقوط قرار دارد.

سوپرجام با طعم انتقام

پرونده مسابقات جام حذفی فوتبال ایران با قهرمانی نساجی بسته شد. با توجه به تغییر تقویم لیگ قهرمانان، هنوز کسی نمی‌داند نساجی راهی مسابقات آسیایی خواهد شد یا نه، اما در هر صورت حضور این تیم در مسابقه سوپرجام قطعی است؛ دیداری که می‌تواند یک قهرمانی ارزشمند دیگر برای قائم‌شهری‌ها به همراه بیاورد.

پخش زنده روز

سری آ ایتالیا

جدول 8488

جدول 8488
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴‌‌بازی پیگیری شد. لیگ با حضور ۱۲‌تیم آغاز شد اما کم‌کم از کیفیت و تعداد بازی‌های آن کاسته می‌شود.
در شرایطی که زمان زیادی به پایان فصل باقی نمانده، بحث تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که تا 6‌هفته دیگر بازیکن آزاد می‌شوند به یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران این باشگاه تبدیل شده است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.