02
یکشنبه 11 اردیبهشت 1401
شماره 8488
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

درخواست ۲۳۳نماینده از 2نهاد اطلاعاتی

مجلس
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه خواستند برای شناسایی و برخورد با طراحان و مجریان تخریب قوه مقننه اقدام کنند.
ویژه
رئیس‌جمهور، مسئولان مربوط، به‌ویژه وزیر کشور را مکلف کرد نسبت به کنترل تردد افراد از مرزها و به‌خصوص مرزهای شرقی کشور نهایت دقت و نظارت را داشته باشند تا از ورود افراد مبتلا جلوگیری شود.
حوادث اخیر افغانستان نشان می‌دهد اشغالگران در جبران شکست در مقابل ملت افغانستان تلاش دارند به کمک مزدوران تروریست خود از جمله داعش، فتنه و آشوب قومی - مذهبی ایجاد کنند.
روایت منبع آگاه قضایی از تناقضات دادگاه حمید نوری

حکم سیاسی با پشتیبانی منافقین در سوئد

قضایی
دادستانی سوئد اخیرا برای حمید نوری، کارمند بازنشسته با عنوان اتهامی و ادعایی قتل عمد و مشارکت در اعدام‌های دهه1360تقاضای حکم حبس ابد کرد؛ پرونده‌ای که منافقین مهم‌ترین عوامل ساخت و پرداختش بوده‌اند و با پشتیبانی سوئد و جلب فشارهای سیاسی توانستند اغراض کینه‌جویانه خود را در این پرونده جلو ببرند.

پرده‌برداری رئیس مجلس از خط تخریب‌ها

قالیباف: مجلس در این دو سال کارهای بزرگی انجام داده‌است؛ بنابراین تلاش زیادی می‌کنند که عنوان «مجلس انقلابی» را تخریب کنند
رئیس مجلس دیروز پیش ‌از آغاز جلسه علنی، در جلسه‌ای غیررسمی و در جمع تعدادی از نمایندگان نکاتی را درباره سفر چند تن از اعضای خانواده‌اش به ترکیه مطرح کرد که از پروژه تخریبی خبر داد که در روزهای اخیر به‌دنبال پیشبرد مقاصد سوء سیاسی خود بوده‌ است.
تفاهم تهران - ریاض نزدیک است؟
در روزهای اخیر پیگیری مذاکرات تهران و ریاض برای ازسرگیری روابط دوجانبه، به یکی از مهم‌ترین بحث‌های محافل سیاسی و رسانه‌ای منطقه تبدیل شده‌است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پژوهشگر و هنرمند‌انقلابی آقای نادر‌طالب زاده را تسلیت گفتند.