24
یکشنبه 11 اردیبهشت 1401
شماره 8488
فرهنگ2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
اندرو سینکلر از جمله مردان چندوجهی عالم هنر و ادب بود. او نه‌تنها در زمینه نگارش رمان و فیلمنامه‌نویسی و در زمینه نگارش کتاب‌های تاریخی کارنامه پرباری از خود برجا گذاشته که ازجمله فیلمسازان مطرح نیز بوده است.
سریال روز
«ما سقوط کردیم» ازجمله محبوب‌ترین مینی‌سریال‌های سال 2022است که براساس پادکستی درباره ظهور و سقوط شرکت «وی ورک» که در زمینه ارائه فضای اشتراکی فعالیت می‌کرد و زمانی یکی از ارزشمندترین استارت‌آپ‌های تاریخ با ارزشی بیش از 47میلیارد دلار محسوب می‌شد، ساخته شده و از تاریخ 18مارس سال‌جاری از طریق پلتفرم اینترنتی اپل تی وی نمایش داده شده است.

کالبدشکافی یک کتاب

گفت‌وگو با خسرو صبری، مترجم کتاب «کالبدشناسی ترور»، اثر اندرو سینکلر
گفت و گو
کتاب «کالبدشکافی ترور» که خسرو صبری آن ‌را به فارسی برگردانده و توسط انتشارات نشر نو به چاپ رسیده، ازجمله متأخرترین آثار اندرو سینکلر، نویسنده، مورخ، زندگینامه‌نویس، منتقد و فیلمساز بریتانیایی است.
اسب‌های کند

اسب‌های کند

سریال‌ «اسب‌های کند» یک‌سریال هیجان‌انگیز و ترسناک جاسوسی است که براساس رمانی به همین نام اثر میک هرون ساخته شده است.
داستان در ابهام
ابهام در بسته‌بندی محصولاتی که به نام کتاب داستان فارسی عرضه‌می‌شود، به‌دلیل بی‌توجهی تولید‌کنندگان نیست بلکه از کم‌سوادی و یا زرنگی کسانی است که به فروش محصولی‌ که برایش از جان و مال مایه گذ‌اشته‌اند، علاقه ندارند و شعارشان این است که کار فرهنگی یعنی زیان اقتصادی.
PDF فرهنگ2
کوتاه فرهنگ2
لیز هانا و پاتریک ماکمانوس خالقان سریال «دختری از پلین ویل» هستند.