17
چهار شنبه 25 اسفند 1400
شماره 8463
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چرا لیورپول- آرسنال حساس شد؟

تساوی سیتی امید قهرمانی را در اردوی لیورپول افزایش داد
اتفاق روز
تساوی بدون گل منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس اوج هیجان را به لیگ برتر انگلیس برگرداند. حالا گواردیولا نفس کلوپ و لیورپول را پس‌گردنش احساس می‌کند.
ویژه
کارلو آنچلوتی یک‌بار در دوره قبلی و یک‌بار زمانی که داشت به مادرید برمی‌گشت گفت مربیگری در رئال مادرید آسان‌ترین کار جهان است.
تیم استقلال با عملکرد عالی‌اش در خط دفاعی، در مسیر شکستن رکورد بهترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر است.
چهره روز
3ماه پیش همه رافائل نادال را تمام‌شده می‌دانستند اما تنیسوری که روحیه جنگندگی و ذهنیت تسلیم‌ناپذیرش الگوی دیگر تنیسورهای دنیاست در همین چند ماه بارها دنیای تنیس را با دستاوردهایی تاریخی شگفت‌زده کرده است.
یک هشتم نهایی
جدول گلزنان

داربی مرگ و زندگی

رضا اسدی با 2گل به صدر اخبار برگشته و حتی ممکن است به ستاره غیرمنتظره داربی تبدیل شود. او می‌گوید: می‌دانیم کار آسانی نداریم ولی انگیزه خوبی بین بازیکنان وجود دارد که بتوانیم قهرمان شویم
پرسپولیس فردا در حالی مقابل استقلال تهران قرار خواهد گرفت که در سال‌های اخیر به پایین‌تر ایستادن از رقیب دیرینه‌اش در جدول لیگ عادت نداشته است.
نوروز، پیروز؟

نوروز، پیروز؟

مأموریت بزرگ اسکوچیچ در آغاز سال نو؛ حفظ شکست ناپذیری برابر کره‌جنوبی
اگرچه مسابقه تیم ملی ایران با کره‌جنوبی در روز چهارم فروردین سال 1401یک دیدار تشریفاتی به‌نظر می‌‎رسد، اما حساسیت‌های حیثیتی این مسابقه چیزی کم از تب و تاب یک بازی رسمی ندارد. کره‌جنوبی 11سال است که ایران را نبرده و این مسئله به‌شدت آنها را آزار می‌دهد.
کم‌اشتباه باشم طلا می‌گیرم
کم‌اشتباه باشم طلا می‌گیرم
یونس امامی، ملی‌پوش کشتی آزاد 74کیلوگرم ایران امیدوار است سال 1401 را با قهرمانی در آسیا آغاز کند
یونس امامی، دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان پس از مسابقات جهانی 2019 قزاقستان از وزن 70کیلوگرم به وزن المپیکی 74کیلوگرم آمد.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

کریم دل‌ها

کریم بنزما روی گل سوم به مایورکا که گل دوم خودش بود احساس درد کرد. چیزی نمانده بود رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی یکشنبه آینده بی‌کریم شود.

جدول‌اعداد | 4172

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8463

جدول 8463
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
این روزها که استقلال نتایج خوبی گرفته و در صدر جدول به کسب عنوان قهرمانی می‌اندیشد، خیلی‌ها به قصد کمرنگ جلوه دادن کار فرهاد مجیدی روی نقش گابریل پین پافشاری می‌کنند و عقیده دارند بخش زیادی از موفقیت آبی‌ها به‌خاطر حضور این دستیار ایتالیایی است.
آخرین شب دور برگشت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با 2 دیدار یوونتوس- ویارئال و لیل- چلسی برگزار می‌شود؛
آلومینیوم اراک که در دور رفت نتایج درخشانی گرفت و حتی در مقطعی به رتبه‌های بالایی جدول هم رسید، این اواخر آنقدر بد نتیجه گرفت که برای مدیران باشگاه چاره‌ای جز عزل رسول خطیبی باقی نماند.