17
شنبه 14 اسفند 1400
شماره 8453
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روزگار تردید

چطور در اعتماد استقلالی‌ها نسبت به آجورلو رخنه افتاد؟
یادداشت
شیرینی‌های حضور مصطفی آجورلو روی صندلی مدیریت باشگاه استقلال، زودتر از حد انتظار به پایان رسید. او کار را با قدرت، در کمال اطمینان و اعتماد هواداران آغاز کرد.
ویژه
دیدارهای رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال در ملارد، رفسنجان، اهواز و شیراز برگزار شد و به جز رفسنجانی‌ها همه میزبانان بازنده بودند.
همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، با قطعی‌شدن جدایی مرادمند و سیاوش یزدانی، استقلالی‌ها سراغ مدافع خارجی رفتند و خیلی زود مقدمات سفر مدافع جدید‌شان به تهران را فراهم کردند.
شرزود تمیروف یا همان شیرزاد خودمان، بازیکن جدیدی است که از ازبکستان به پرسپولیس پیوسته تا در ادامه بازی‌های لیگ به کمک خط حمله این تیم بیاید.
رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند روز پیش اعلام کرد که براساس خواسته یحیی گل‌‌محمدی به‌زودی مذاکرات جدی با بازیکنانی که قراردادهایشان به اتمام رسیده را آغاز خواهد کرد.
رئال‌مادرید این هفته بازی مهم با پاریس را در پیش دارد. خبر بد برای رئالی‌ها اینکه مندی و کاسمیرو را به‌دلیل محرومیت در این بازی در اختیار ندارند.
فقط یک تیم در فصل جاری لیگ برتر فوتبال وجود دارد که هر بار گل اول بازی را زده برنده از زمین خارج شده و هرگز کام‌بک نخورده است.

مرد بازنده

رودی ژستد با آمار نازل گلزنی‌اش به بازیکن منفور هواداران تبدیل شده است. مجیدی می‌گوید وظیفه او کارهایی غیراز گلزنی است که به خوبی هم انجام شده، اما به‌نظر می‌رسد اینگونه وظایف از عهده آرمان رمضانی هم برمی‌آید
طی هفته گذشته و در بحث‌ها و کامنت‌های هواداران فوتبال در حوزه لیگ برتر ایران، هیچ بازیکنی به اندازه رودی ژستد مورد انتقاد قرار نگرفت.
وحدت در کلاس درس جلال

وحدت در کلاس درس جلال

تجربه‌ای رایگان و ارزشمند برای مدافع تاجیک
یکی از ویژگی‌های مثبت جلال حسینی، این است که معمولا موجب ارتقای سطح فنی بازیکن کناری‌اش می‌شود. خیلی‌ها می‌گویند مدافعانی مثل هادی عقیلی، محسن بنگر، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و... غیراز اینکه خودشان بازیکنان خوب و توانمندی بودند، نان بازی در کنار حسینی را خوردند.
نگران نسل آینده‌ام
نگران نسل آینده‌ام
فرزانه فصیحی که سهمیه حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان داخل سالن را دارد بعد از المپیک مسابقه بزرگ دیگری را هم تجربه می‌کند
مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان داخل سالن روزهای آخر اسفند در بلگراد صربستان برگزار می‌شود و فرزانه فصیحی نخستین زن ایرانی است که در این مسابقات حاضر می‌شود.
فدراسیون والیبال قبول کرده است که تیم ملی مشاور یا تمرین‌دهنده خارجی داشته باشد.

پایان دوران خوش رومن

جهان
چلسی، هرگز روزگاری خوش‌تر از 2دهه اخیر نداشته و ‌احتمالا هرگز نخواهد داشت.

چه خوش موقع پریدی سردار!

10سال حضور سردار آزمون در لیگ روسیه، واقعا حوصله همه را سر برده بود و بسیاری از هواداران فوتبال عقیده داشتند ستاره ایرانی با این کار در حال اتلاف روزهای مهم جوانی‌اش است.

پخش زنده روز

سری آ ایتالیا
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
فقط یک تیم در فصل جاری لیگ برتر فوتبال وجود دارد که هر بار گل اول بازی را زده برنده از زمین خارج شده و هرگز کام‌بک نخورده است.
وضعیت در لیگ برتر ایران به جایی رسیده که از صبح تا شب همه باشگاه‌ها دارند زیرآب همدیگر را می‌زنند. کلی شکایت و شکایت‌کشی داریم و البته این وسط استقلالی‌ها هم نامه زده‌اند که چرا بازی‌های ما قبل از پرسپولیس برگزار می‌شود.
جدول گلزنان