06
شنبه 14 اسفند 1400
شماره 8453
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قاتل جوان ورزشکار قصاص شد

کوتاه از حادثه
قاتل پسر جوان که قهرمان یکی از ورزش‌های رزمی کشور بود پس از گذشت 2سال از جنایت، در زندان رجایی‌شهر به دار مجازات آویخته شد. به گزارش همشهری، این جنایت شامگاه بیست و سوم مرداد98  رخ داد.
ویژه
داشتن کد رهگیری و علائمی که نشاندهنده قاچاق نبودن کالاهاست، راهکاری برای مبارزه دراین زمینه است.
به‌رغم اطلاع‌رسانی گسترده خانواده 4نفره مازندرانی در شهرستان نکا همچنان در سازه سیمانی نزدیک به پمپ بنزین شهر نکا کنار تابلوی آبی‌رنگ زندگی می‌کنند.
پلیس در تعقیب سارقان مسلحی است که در جریان درگیری با مأموران یکی از آنها را به شهادت رسانده‌اند.
سارقان سابقه‌دار پس از آزادی از زندان باند سرقت مسلحانه تشکیل دادند

دستگیری راهزنان جنایتکار جاده

گزارش
راهزنان مسلح با تیراندازی به‌سوی خودرو‌های باری و با تهدید، راننده را مجبور به توقف کرده و در ادامه خودرو را با بارش سرقت می‌کردند.
سارق اسکیمری حساب 500نفر را خالی کرد

سارق اسکیمری حساب 500نفر را خالی کرد

یک دوربین مخفی و تراشه‌ای برای کپی اطلاعات کارت بانکی. این، همه تجهیزات سارق اسکیمری بود که با استفاده از آنها توانست حساب 500نفر را خالی و بیش از 7میلیارد تومان سرقت کند.
چاقوکشی برای تکنیسین‌های اورژانس
چاقوکشی برای تکنیسین‌های اورژانس
تکنیسین‌های اورژانس که برای امدادرسانی به بیمار، راهی خانه او در شرق تهران شده بودند پس از ماموریت از سوی 10نفر از اوباش با چاقو و قمه مورد ضرب و جرح قرار گرفتند.
جنایی
تحقیقات در پرونده قتل مرد تاجر نشان می‌دهد که فردی آشنا با انگیزه سرقت 500میلیون تومانی جان او را گرفته و پس از آن به ترکیه گریخته است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
سال‌هاست تبلیغات تخلیه چاه و لوله‌بازکنی در و دیوار خانه‌های مردم را پر می‌کند و هیچ قانون جدی برای برخورد با این فعالیت آلاینده که چهره شهر را زشت می‌کند وجود ندارد.