03
شنبه 14 اسفند 1400
شماره 8453
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه مشترک وزارت راه و شهرداری تهران برای ساخت ۱۳۰هزار واحد مسکونی، شهردار تهران از تلاش شهرداری برای کاهش زمان صدور پروانه ساخت خبر داد و گفت: هم‌اکنون صدور پروانه ساخت در تهران بین ۷ تا ۸ماه زمان می‌برد .
شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی، از پنجشنبه12اسفندماه در بوستان گفتگو محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران آغاز به‌کار کرد.
شهردار تهران به همراه رئیس شورای شهر تهران، معاونان و اعضای شورای اسلامی شهر تهران صبح دیروز جمعه ۱۳ اسفندماه، همزمان با آغاز ماه شعبان به زیارت مرقد مطهر امام خمینی ره و قبور شهدا رفتند.

نصب پلاک ایمن با تاییدآتش‌نشانی

طرح «پلاک ایمن» با خوداظهاری مالکان خانه‌ها و بازدید کارشناسان ایمنی آتش‌نشانی در پایتخت اجرا می‌شود
گزارش
هنوز به هفته آخر سال و حوادث چهارشنبه‌سوری نرسیده‌ایم اما تعداد آتش‌سوزی‌هایی که در خانه‌ها رخ می‌دهد هم آنقدر کم نیست که تصور کنیم آپارتمان‌های 5-4طبقه در مقابل این دست اتفاقات خطرناک ایمن هستند.
صدور رأی ماده ۱۰۰ برای ۲۰۰دکل غیرمجاز

صدور رأی ماده ۱۰۰ برای ۲۰۰دکل غیرمجاز

عضو کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره صدور مجوز برای نصب دکل‌های مخابراتی در پایتخت توضیحاتی ارائه داد.
لزوم حساسیت برای ساماندهی اطراف برج آزادی
سخنگوی شورای شهر تهران طرح «چهارشنبه‌های فرهنگی» را از منطقه‌9 شهر تهران آغاز کرد و آن را بهانه‌ای برای توجه ویژه به موضوعات فرهنگی دانست.
PDF شهر
کوتاه شهر
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از تدوین برنامه‌ای برای جلوگیری از پیامدهای فرونشست در تهران و سایر استان‌ها تا اوایل تابستان۱۴۰۱ خبر داد.