• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 14 اسفند 1400
کد مطلب : 155520
+
-

نکته بازی/ چرا ناخن اینها بلند است؟

وضعیت در لیگ برتر ایران به جایی رسیده که از صبح تا شب همه باشگاه‌ها دارند زیرآب همدیگر را می‌زنند. کلی شکایت و شکایت‌کشی داریم و البته این وسط استقلالی‌ها هم نامه زده‌اند که چرا بازی‌های ما قبل از پرسپولیس برگزار می‌شود. به‌طور کلی فقط در چند هفته آخر مسئله زمان انجام مسابقات مهم می‌شود، اما استقلالی‌ها آن را از ابتدای فصل حساب کرده‌اند و حالا می‌گویند ما در 15بازی نیم‌فصل اول، 10بار زودتر از پرسپولیس بازی کرده‌ایم. مشخص نیست چرا سازمان لیگ مثلا در هفته‌های سوم یا چهارم باید دنبال رعایت مساوات در پس و پیش بودن بازی‌های پرسپولیس و استقلال می‌رفت. اینطور که کار دارد پیش می‌رود، چهارصباح دیگر باشگاه‌ها به سازمان لیگ نامه می‌نویسند و از بلند بودن ناخن بازیکنان حریف شکایت می‌کنند!

از همه انتقاد می‌شود برادر
گروهی از استقلالی‌ها عقیده دارند چون این تیم در صدر جدول قرار دارد، نباید از آن انتقاد شود. آرش برهانی یکی از همین نفرات است. پیشکسوت آبی‌ها می‌گوید: «به‌طور مشخص چندین گروه وابسته به رقبای اصلی در طول فصل تلاش کردند، آرامش را از استقلال بگیرند. انتقادات از صدرنشین عادی نیست، برای استقلال نقشه کشیده‌اند.» این حرف‌ها در حالی مطرح می‌شود که مثلا از پرسپولیس هم به‌عنوان دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی انتقادات زیادی می‌شود. یحیی گل‌محمدی تا به حال بارها مورد نقد قرار گرفته که چرا تیمش به‌اندازه قبل مقتدر نیست، راحت گل می‌خورد یا جوانگرایی جایی در پرسپولیس ندارد. اتفاقا وقتی استقلال در صدر جدول قرار دارد، طبیعتا نگاه‌های بیشتری معطوف به این تیم است. پس باید با نقدها بسازید و قوی بمانید.

همه اینها تصادفی است؟
سریال مصدومیت‌ها در پرسپولیس همچنان ادامه دارد و این بار نوبت به میلاد سرلک رسیده که مدتی خانه‌نشین شود. سرلک در بازی با مس رفسنجان مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. حالا خبر رسیده او حداقل بازی با نفت آبادان را از دست می‌دهد. به این ترتیب سرلک هم به جمع بازیکنان زیادی اضافه شد که در این فصل دچار مصدومیت جدی شدند. سرآمد این نفرات امید عالیشاه است که معلوم نیست چه زمانی می‌تواند کارش را از سر بگیرد. کمال کامیابی‌نیا هم یکی از بازیکنانی بود که امسال مدت زمان طولانی مصدوم شد، همینطور مهدی ترابی. سیامک نعمتی هم شرایط مشابهی را تجربه کرد، هرچند فعلا به‌خاطر یک جراحی غیرمرتبط خانه‌نشین شده است. آیا همه اینها تصادفی است یا مثلا به نوع بدنسازی تیم هم مربوط می‌شود؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید