13
شنبه 14 اسفند 1400
شماره 8453
سبک زندگی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازی‌های عیدانه

بازیگوشی
یکی از دغدغه‌های والدین، فرایند شکل‌گیری هویت فرهنگی بچه‌هاست. مفاهیمی مثل شناخت و آشنایی با موقعیت جغرافیایی، فرهنگی و تاریخی کشور، وطن‌دوستی و احساس تعلق به هم‌وطنان، موضوعاتی هستند که معمولا والدین را به فکر وامی‌دارند.
ویژه
‌برای ایجاد یکپارچگی در هر سازمان، لازم است تک‌تک نفرات آن سازمان ابتدا روی زندگی شخصی خودشان متمرکز شوند و سطحی از یکپارچگی را در بستر زندگی شخصی‌شان تجربه کنند و بعد یکپارچگی را در سطح سازمان بیازمایند.
یکی از چالش‌های اساسی در جامعه امروز، خرید و فروش املاک است.به‌نظر می‌رسد، درصورتی‌که در فرایند خرید یا فروش، به نکات ذیل توجه کافی معمول دارید، کمتر با حاشیه‌های نامطلوب این نوع معاملات درگیر شوید.
رابطه سازنده و مطلوب نیازمند رعایت آدابی است. یکی از آن آداب «گوش دادن» است و آنقدر از اهمیت برخوردار است که آن را «هنر گوش سپردن» می‌نامند. گوش دادن، کلیدی‌ترین مهارت ارتباطی به‌حساب می‌آید و کمک می‌کند ما بفهمیم طرف مقابل چه در ذهن دارد، چگونه به زندگی می‌نگرد، ادراک او بر چه محوری می‌گذرد و دنیا برایش چگونه معنا می‌شود.
حکیم‌باشی
خاکشیر یکی از عجیب‌ترین گیاهانی است که در اقلیم کشور ما به وفور وجود دارد اما علت این فراوانی چیست و قرار است چه کمکی به ما بدهد؟ خاکشیر دارای طبع سرد است و در اقلیم گرم و خشک ایران، فراوانی این گیاه کمکی بزرگ به سلامت ما محسوب می‌شود.

سپردن قلکی کوچک نزد خدا

بر‌خلاف قرض‌دادن، قرض کردن عملی مکروه است اما قرض گرفتن برای سرمایه‌گذاری ازجمله قرض‌های خوب است
گزارش
چرخ مالی بسیاری از مردم این روزها خوب نمی‌چرخد و لنگ می‌زند، هر کس گره‌ای دارد. گره مالی یکی در درمان است، ‌گره مالی دیگری در خرج تحصیل. پدری جهیزیه دخترش نیمه مانده و نان آوری ابزار کار و معیشتش کهنه و فرسوده شده است. نیازهای ضروری و واجبی که گاهی وقت‌ها در میانه زندگی آدم‌ها خودش را نمایان می‌کند و راهی جز طلب یاری، باقی نمی‌گذارد. یاری رساندنی که بیشتر مواقع در قالب قرض دادن، هم گره کوچک یا بزرگی از زندگی را باز می‌کند و هم فوج ثواب‌ها را به‌سوی قرض دهنده‌اش سرازیر می‌کند.