17
شنبه 23 بهمن 1400
شماره 8437
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لیگ برگشت، سپاهان برمی‌گردد؟

در شروع دوباره لیگ برتر امروز سپاهان میزبان نفت مسجدسلیمان است و منصوریان و تراکتور هم جنگ جالبی خواهند داشت
پیش‌بازی
لیگ برتر فوتبال ایران بعد از تعطیلات 20روزه نیم‌فصل عصر امروز دوباره از سر گرفته می‌شود و در نخستین روز 3بازی در اصفهان، مشهد و آبادان برگزار خواهد شد.
ویژه
بازی چلسی- آرسنال که می‌توانست بزرگ‌ترین دیدار هفته بیست‌وپنجم باشد، به‌دلیل حضور چلسی در جام جهانی باشگاه‌ها به تعویق افتاد.
مدال تاریخی بوکس ایران حدود 4‌ماه پیش به‌دست آمد که گویا این مدال به مذاق برخی‌ها خوش نیامده است.
چند تن از اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اقداماتی را برای عزل رئیس فدراسیون آغاز کرده‌اند که این اقدامات باعث جنگ داخلی در این فدراسیون شده است.
خبر کوتاه
امید عالیشاه، کاپیتان دوم پرسپولیس 3‌هفته دور از میادین خواهد بود.
در شرایطی که استقلال امسال حسین حسینی و رشید مظاهری را در اختیار داشت، فرهاد مجیدی با اصرار فراوان علیرضا رضایی، دروازه‌بان جوان پیکان را هم به خدمت گرفت.
نقل‌و‌انتقالات زمستانی لیگ برتر ساعت 24 امشب به پایان می‌رسد و این در حالی است که پرسپولیس به جز یک‌ دروازه‌بان ذخیره، هنوز نتوانسته بازیکن جدیدی را به لیست خودش اضافه کند.

مردود تابستان

لیست خرید ابتدای فصل گل‌محمدی در پرسپولیس، جواب نداد
یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس در مجموع مربی موفقی بوده، اما انتقاداتی هم به او وارد است. یکی از این نقدها به خریدهای اغلب ناموفق سرمربی سرخ‌ها مربوط می‌شود.
چشم‌انتظار قهرمان

چشم‌انتظار قهرمان

امشب دیدار رده‌بندی و نهایی جام جهانی باشگاه‌ها در امارات برگزار می‌شود.
اسکی به بن‌بست رسید
اسکی به بن‌بست رسید
اسکی ایران نه‌تنها در بازی‌های المپیک نتیجه نگرفت که مثبت بودن تست دوپینگ و کرونای ورزشکارانش بیش از پیش ضعف‌های مدیریتی این فدراسیون را نمایان کرد
کار کاروان ایران در بازی‌های المپیک زمستانی 2022 پکن به پایان رسید. از 3ورزشکاری که ایران در این بازی‌ها داشت، یک نفر به خط پایان نرسید، تست دوپینگ یک نفر مثبت شد و یک نفر هم در رده84 قرار گرفت.

جدول گلزنان

جدول گلزنان

لیگ برتر ایرانجام خلیج فارس-فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایرانجام خلیج فارس-فصل بیست ویکم

پشت خط زن/ برکناری بی‌سروصدا

مسعود آرمات، سرمربی تیم نوجوانان ایران بی‌سروصدا برکنار شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یکی از مشکلات پرسپولیس در این فصل، مصدومیت‌های بی‌پایان بازیکنان این تیم بوده است. کمتر به یاد می‌آوریم سرخپوشان توانسته باشند در یک بازی، از تمامی نفرات خود استفاده کنند.
تیم استقلال که با 38امتیاز در صدر جدول لیگ برتر نشسته است، در 5آیتم دیگر هم بهترین تیم فصل جاری تا این مقطع بوده است. براساس آمارهای متریکا، آبی‌پوشان با 29.6نبرد هوایی موفق بهترین تیم لیگ در نبردهای هوایی هستند و بالاترین آمار را در این بخش دارند.
هفته 17