17
دو شنبه 11 بهمن 1400
شماره 8427
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گل‌زن / فرشته نجات

ایران در اولین دوره تورنمنت کافا که در گروه سنی بزرگسالان برگزار شد، با 5پیروزی و یک‌تساوی به قهرمانی رسید.
ویژه
بعد از طلای بهشتی‌راد در سرعت، صفدریان هم طلای کمباین را گرفت. او می‌گوید بعد از این طلا‌ها نوبت مسئولان است که به این رشته و ورزشکارانش توجه کنند.
صعود سزاوارانه تیم ملی ایران به مرحله نهایی جام‌جهانی2022 قطر، از همه بیشتر به نفع فدراسیون فوتبال تمام شد؛ مجموعه‌ای که شاید در انجام بسیاری از وظایفش نمره قبولی نگرفت،
خبری که از روزهای قبل در راهروهای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش شنیده می‌شد بالاخره رسما اعلام شد.
محمد محبی، هافبک خوش‌تکنیک اهل بوشهر در ابتدای این فصل از سپاهان جدا شد تا با حضور در تیم سانتاکلارای پرتغال به جمع لژیونرهای فوتبال ایران در اروپا اضافه شود.
نساجی قائمشهر فصل گذشته در مقطعی از بازی‌های لیگ برتر، جدی‌ترین گزینه سقوط بود ولی آمدن ساکت الهامی شرایط این تیم را تغییر داد و الهامی در نهایت در یک ماموریت سخت نساجی را در لیگ برتر حفظ کرد.
تیم ملی هندبال ایران امروز برای رسیدن به سکوی سوم آسیا با عربستان بازی می‌کند. ایران در مرحله نیمه‌نهایی مقابل قطر شکست خورد و عربستان هم در همین مرحله مقابل بحرین باخت.

تاریخ به روایت نادال

قهرمان اسپانیایی با پیروزی در اوپن استرالیا به بیست‌ویکمین قهرمانی‌اش در رقابت‌های گرنداسلم دنیا رسید و به پرافتخارترین تنیسور تاریخ تبدیل شد
2ماه پیش، رافائل نادال، اسطوره تنیس دنیا به‌خاطر یک مصدومیت به فکر خداحافظی با دنیای تنیس بود، حالا اما با کسب بیست‌ویکمین قهرمانی خود در رقابت‌های گرنداسلم، بالاتر از تمامی غول‌های این ورزش، پرافتخارترین تنیسور تمام تاریخ است.
هجوم کرونا به بسکتبال

هجوم کرونا به بسکتبال

چند بازیکن تیم ملی کرونا دارند و با توجه به بازی‌های حساس تیم در هفته اول اسفند، لیگ به تعویق افتاد
مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باید 25بهمن به پایان می‌رسید اما با مثبت‌شدن تست کرونای 80نفر و با درخواست اعضای کادر فنی تیم ملی، لیگ تعطیل شد.
نکته بازی/ زیاد جدی نگیر
با جدی‌شدن پیوستن ‌اللهیار صیادمنش به هال‌سیتی انگلستان، چند روزنامه‌نگار ترکیه‌ای القاب جالب‌توجهی به جوان مستعد تیم ملی کشورمان داده‌اند.
عکس خبر
یکی از بدشانسی‌های دنباله‌دار پرسپولیس در اردوهای اخیر تیم‌ملی این است که سرخپوشان هر بار یکی از بازیکنان خود را با مصدومیت از تیم ملی تحویل می‌گیرند.

آماربازی

مهدی عبدی با همان دقایق نسبتا کمی که در این فصل به میدان رفته، در بین مهاجمان تخصصی بهترین آمار را دارد و بالاترین امتیازات را از گروه آنالیز متریکا گرفته است.

مظاهری، قرضی در فولاد؟

رشید مظاهری همچنان یکی از مهم‌ترین سوژه‌های نقل‌وانتقالات زمستانی است. تا هفته گذشته بحث حضور این دروازه‌بان در پرسپولیس مطرح بود و حتی مظاهری مذاکراتی را هم با یکی از مربیان پرسپولیس انجام داده بود.

اسکی بدون پرچمدار به المپیک می‌رود

منهای فوتبال
سیدستار صید قرار بود در چین سومین المپیک را تجربه کند اما کرونا این اجازه را به او نداد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پخش زنده روز
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
آنتونیو کاسانو، پدیده جنجالی سابق رئال مادرید و ایتالیا که به‌خاطر حاشیه‌های زیادش به هیچ‌جا نرسید، هر چند روز یک‌بار با جمله‌ای و مصاحبه‌ای نامش را بر سر زبان‌ها می‌اندازد.