22
دو شنبه 11 بهمن 1400
شماره 8427
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نمایشگاه عکس «سکوت طولانی» به بهانه بیستمین سال عروج هنرمند، عکاس و مستندساز سیدابراهیم اصغرزاده در فرهنگسرای نیاوران برپا شده است.
مرور کارنامه کاری کارگردان جواد اردکانی نشان می‌دهد که وی عرصه‌های مختلف سینمایی نظیر کودک، داستانی و دفاع‌مقدس را تجربه کرده است اما چند فیلم دفاع‌مقدسی او بیش از دیگر آثارش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
مستند
اینکه بدانیم در آخرین روزهای زندگی قهرمان میهن‌مان شهید حاج قاسم سلیمانی، چه بر این بزرگوار گذشته است، ممکن است تمام دیدمان را به مشخصات و خصایص سردار حاج قاسم سلیمانی تغییر داده و تثبیت کند.

اجازه می‌دهید سرتان را اصلاح کنم؟

آرایشگری که با گشت‌زنی در شهر موی سر بی‌خانمان‌ها را رایگان اصلاح می‌کند
گزارش
خیلی‌ها گمان می‌کنند، برای انجام کار خیّر باید حتما سرمایه کلانی در کار باشد تا بتوان دست نیازمندان و درماندگان را گرفت.
روایت خاطرات جنگ هنر می‌خواهد

روایت خاطرات جنگ هنر می‌خواهد

اسمش در فهرست نویسندگان دفاع‌مقدس است؛ سال‌هاست کتاب می‌نویسد؛ از جنگ و خاطرات تلخ و شیرینی که از خود به جا گذاشت.
وقتی مهتاب گم شد
وقتی مهتاب گم شد
«وقتی مهتاب گم شد» نوشته حمید حسام در زمره کتاب‌های تحسین‌شده مقام معظم رهبری قرار دارد. داستان این کتاب روایتی محسوس از واقعه‌ای تاریخی است که در گذشته مردمان این مرزوبوم، اشتراک ایجاد می‌کند. شخصیت اصلی این قصه، علی خوش‌لفظ است که در طول روایت، مخاطب را با خود همراه می‌کند.
دشمن نمی‌تواند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود. خبائث عالم به رهبری آمریکا در طول این ۴۳سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، در حال نبرد هستند، اما تاکنون نه‌تنها نتوانسته‌اند این انقلاب را با شکست مواجه سازند بلکه جلوی رشد آن را هم نتوانسته‌اند بگیرند، زیرا ملت ما به آنچه خداوند تکلیف کرده است، عمل کرده‌اند.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
10عنوان کتاب تدوین شده در حوزه تاریخ شفاهی دفاع‌مقدس و 10عنوان کتاب ترجمه اسناد دفاع‌مقدس آرشیو انگلستان برای نخستین بار منتشر می‌شود.