• دو شنبه 11 بهمن 1400
  • الإثْنَيْن 27 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Jan 31

انتقاد از‌کیفیت‌خودرو و‌ قیمت‌لوازم‌خانگی

رهبرمعظم انقلاب اسلامی صبح دیروز یکشنبه در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی، کارآفرینان و فعالان اقتصادی را افسران و کارگران را رزمندگان بااخلاص و باصفای دفاع‌مقدس درمقابل جنگ اقتصادی با آمریکا خواندند و با اشاره به سخنان صریح مسئولان آمریکا درباره شکست خفت‌بار آنها دراین نبرد سنگین، افزودند: مسئولان پرتلاش با «ایجاد سند نقشه راهبردی صنعتی» و «مدیریت، هدایت، نظارت و حمایت از تولید» مسیر کاهش و رفع آسیب‌ها و «شتاب‌گرفتن تولید، اشتغال و پیشرفت کشور» را با تلاش بیشتر ادامه دهند تا آثار این روند در زندگی مردم نمایان شود.
رئیسی به دولتی‌ها مهلت 20روزه داد تا سواحل‌خزر را به مردم بازگردانند

شمارش معکوس برای آزادسازی سواحل شمال

طبق گزارش وزارت اقتصاد از 890کیلومتر نوار ساحلی خزر 180کیلومتر معادل 20درصد با وسعت بیش از 460هکتار در تصرف است که از این میزان، 96کیلومتر معادل 53درصد در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار دارد.

حرکت در ریل اقتصاد مقاومتی

داستان اتخاذ اقتصاد مقاومتی، به‌عنوان راهبرد جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با جنگ تمام‌عیار اقتصادی دشمن، داستانی است که با خلاقیت و ایده‌پردازی حکیم فرزانه انقلاب اسلامی در چند سال اخیر رقم خورده است.

می‌خواهم مثل طارمی بدرخشم

محمد محبی، هافبک خوش‌تکنیک اهل بوشهر در ابتدای این فصل از سپاهان جدا شد تا با حضور در تیم سانتاکلارای پرتغال به جمع لژیونرهای فوتبال ایران در اروپا اضافه شود.
گفت‌وگو با ناصر کاوه؛ نویسنده‌ای که با سبکی متفاوت و هنرمندانه خاطرات شهدا را در فضای مجازی منتشر می‌کند

روایت خاطرات جنگ هنر می‌خواهد

اسمش در فهرست نویسندگان دفاع‌مقدس است؛ سال‌هاست کتاب می‌نویسد؛ از جنگ و خاطرات تلخ و شیرینی که از خود به جا گذاشت.

ایرانی ها چند فرزندی را مطلوب می دانند؟

خبر آخر/ رفع مشکل تردد خودروی گردشگران خارجی در ایران

اسرار مگو از قاتلان مشهور ایران

سارق مرده زنده بود