17
یکشنبه 21 آذر 1400
شماره 8385
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

الان باید با 21امتیاز صدرنشین باشیم

امیرحسین حسین‌زاده هم معتقد است مشکلات داوری و نبود VAR صدرنشینی را از استقلال گرفته است؛ او قبول دارد که بازی‌های باقیمانده تیمش سخت‌تر از بازی‌های قبلی هستند
امیرحسین حسین‌زاده ازجمله بازیکنان جوان فوتبال کشورمان است که امسال توانسته در ترکیب استقلال خودش را به‌عنوان یک پدیده آینده‌دار مطرح کند. بازیکنی که از بازی با الهلال در ترکیب آبی‌پوشان قرار گرفت و در 9هفته گذشته از لیگ برتر نیز یکی از مهره‌های تأثیرگذار تیمش بوده است. بعد از برد پرگل استقلال در این هفته، حسین‌زاده در گفت‌وگو با همشهری از شرایط خود و تیمش در این روزها گفته است.
ویژه
کریستیانو رونالدو پیش از مسابقه دیشب منچستریونایتد در زمین نوریچ تنها 4‌برد دیگر می‌خواست تا به 600برد در عمر ورزشی‌اش دست یابد. او در 881بازی توانسته بود با تیم‌های مختلف به 596پیروزی دست پیدا کند.
تیم والیبال نشسته ایران نامزد بهترین تیم ورزشی سال2021 شد. این تیم در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو به قهرمانی رسید و این هفتمین قهرمانی ایران در این بازی‌ها بود. قهرمانی در پارالمپیک و توجهی که در بازی‌های توکیو به تیم ایران شد، کمیته بین‌المللی پارالمپیک را مصمم کرد تا این تیم را بین نامزدهای بهترین تیم سال2021 قرار دهد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در حالی به پایان رسید که حواشی این مسابقات کم نبود. از قهر تیم داروسازی سهند ارس که روی سکوی سوم حاضر نشد تا وزن‌‌کشی‌نکردن حسن یزدانی برای تیم فولادین ذوب آمل که سبب شد این تیم با نتیجه 6 بر4 در مقابل صنایع مازندران نتیجه را واگذار کند.
دو تیم گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک که شگفتی‌سازان لیگ برتر ایران تا این مقطع بوده‌اند، روند متفاوتی در خلق این شگفتی داشته‌اند. گل‌گهر معمولا در نیمه اول نتیجه می‌گیرد و در نیمه دوم به حفظ نتیجه می‌پردازد.
ال‌داربی یا شهرآورد مادرید ساعت 23:30امشب در حالی برگزار می‌شود که ممکن است نیمی از ستاره‌های 2 تیم در این مسابقه حضور نداشته باشند. در اردوی اتلتیکو که در این بازی میهمان است

دایی را «دایی» اخراج کرد

بازخوانی داستان عزل شهریار از هدایت تیم ملی قصه‌ای که 2 قهرمان داشت؛ رئیس دولت‌های نهم و دهم و سرمربی پراشتباه
حالا دیگر صغیر و کبیر می‌دانند که علی دایی را محمود احمدی‌نژاد از سرمربیگری تیم ملی برکنار کرد. داستان به روز هشتم فروردین 88برمی‌گردد؛ به روزی که تیم ملی کشورمان در مقابل دیدگان یکصد هزار هوادار خشمگین و مایوس، تنها شکست خانگی تاریخش را برابر عربستان سعودی تجربه کرد و عملا فرصت حضور در جام‌جهانی 2010را از دست داد.
یحیی؛ داستان یک مربی مصر ف‌گر ا

یحیی؛ داستان یک مربی مصر ف‌گر ا

چند نکته و داده آماری که شاید باعث نگرانی در مورد آینده پرسپولیس شود
موضوع فقط توقف پرسپولیس برابر هوادار نیست. این نتایج به هر حال پیش می‌آیند و گاهی نباید سخت گرفت؛ مخصوصا از این جهت که پرسپولیس در 20دقیقه ابتدایی این مسابقه قدری شبیه خودش فوتبال بازی کرد.
برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر- هفته دهم
برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر- هفته دهم
داستان دفاع رضا عنایتی از گلی که محمدجواد محمدی به پرسپولیس زد، کم‌کم دارد خنده‌دار می‌شود. در شرایطی که تصاویر تلویزیونی به وضوح از هند بودن این گل حکایت دارند و تمام کارشناسان داوری هم موضوع را تأیید کرده‌اند، سرمربی هوادار گفته این گل در شرایط سالم به ثمر رسید.

آماربازی/ 7/9

تیم استقلال با کسب نمره 7.9از سایت متریکا، بهترین تیم هفته نهم لیگ برتر شد. حریف این هفته استقلال یعنی پیکان در 4میزبانی قبلی‌اش در این فصل فقط 2گل خورده بود.

جام حذفی یک شانزدهم نهایی

جام حذفی یک شانزدهم نهایی

مقد‌ماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقد‌ماتی جام جهانی - مرحله نهایی
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مهدی علی‌نژاد از معاونت ورزش قهرمانی وزیر ورزش استعفا داد؛ مهم‌تر از خبر رفتن او از وزارت ورزش، رسیدن به نام معاون جدید وزیر است.
سامان قدوس هنوز در تیم ملی ایران و باشگاه برنتفورد به حقش نرسیده.
جدول 8385