21
یکشنبه 21 آذر 1400
شماره 8385
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقش شرایط اقتصادی در افزایش وقوع سرقت

یادداشت
سرقت، یکی از رایج‌ترین جرائم در جوامع است که البته می‌تواند با بروز دیگر جرائم نیز گره خورده و فرد را از یک سارق خرده‌پا، به بزهکاری حرفه‌ای و خطرناک تبدیل کند؛ از آنجاکه نخستین گروه اجتماعی برای جامعه‌پذیری، خانواده است،
ویژه
حدود 100روز از شروع به‌کار مدیریت شهری می‌گذرد و چون مردم انتظار اقدامات عینی در شهر را دارند ممکن است گمان کنند در این مدت شورای شهر تهران کاری انجام نداده است.
روابط‌عمومی منطقه یک شهرداری تهران پیرو انتشار یک پیام مردمی با عنوان «خیابان قلندری بدون پیاده‌راه است» در ستون با مردم روز 16آبان‌ماه، پاسخ داده است:
ساکن خیابان بهار شمالی واقع در میدان هفت‌تیر تهران هستم.
از مسئولان شهرداری کوهستان دربند که پس از چاپ پیام «گلایه از آلودگی کوهستان و رهابودن زباله‌ها در گوشه‌وکنار» در روزنامه همشهری، اقدام به نظافت کوه کردند، تشکر می‌کنم.
خانواده مقتول برای گرفتن رضایت اولیای دم چوب حراج به اموال‌شان زدند

9میلیاردتومان؛ بهای نجات نانوا از چوبه دار

مرد نانوایی که از 2 سال قبل به اتهام دست داشتن در قتل مردی در زندان به‌سر می‌برد و حکم قصاصش قطعی شده است برای نجات از چوبه دار 60روز مهلت دارد تا 9میلیارد تومان به اولیای دم پرداخت کند. این در حالی است که تاکنون همه دارایی او و خانواده‌اش و کمک خیران به یک میلیارد تومان هم نرسیده است.

مال‌باخته قاتل بود

پسر جوان که ادعا می‌کرد مقتول یک زورگیر بوده که گوشی او را دزدیده بود، پس از 3ماه تحقیقات پلیسی رازش فاش شد و در نهایت اسرار جنایت را برملا کرد.
سرقت با پابند الکترونیکی
سرقت با پابند الکترونیکی
سارق سابقه‌داری که با پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده بود پس از آزادی هم دست از سرقت برنداشت و با پابند به سرقت می‌رفت.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
«پیرمرد مدام از کارهای من ایراد می‌گرفت؛ داروهایش را سر وقت نمی‌خورد و مرتب بهانه‌گیری می‌کرد. برای همین عصبانی شدم و...» این بخشی از اعترافات مرد40ساله ای است که برای مراقبت از پیرمرد تنها، استخدام شده بود و حالا در برابر اتهام قتل عمدی او قرار گرفته است.