07
یکشنبه 21 آذر 1400
شماره 8385
زیست‌بوم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شهردار تنکابن گفت: برای حفظ و توسعه گونه بومی درخت نارنج به‌عنوان میراث طبیعی با هدف توسعه جاذبه گردشگری و تحقق گردشگری پایدار در تنکابن، ۲هزار اصله نهال کاشته می‌شود. محمد ابراهیم لاریجانی، شهردار تنکابن افزود: «بالغ بر۵۰۰درخت قدیمی و  ۳۷۰۰ اصله درخت مرکبات که بیشتر آنها نارنج است
سازمان ملل: کوه‌ها آب شیرین نیمی از بشریت را برای زندگی تامین می‌کنند و نیمی از کانون‌های تنوع زیستی جهان را در خود جای داده‌اند.
گفت‌وگو با معاون محیط انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست

دولت محکم پشت دریاچه ارومیه ایستاد

​​​​​​​7سال از شروع پروژه‌ نجات مردم از شر ریزگرد‌های نمکی حاصل از خشک‌شدن بستر دریاچه ارومیه می‌گذرد، ولی همچنان این ریز‌گرد‌ها با کوچک‌ترین بادی بلند می‌شوند و چشم‌انداز آذربایجان‌های‌شرقی و غربی را غبارآلود و نگران‌کننده می‌کنند.
بودجه کاهش آلودگی هوا باید به کدام نهاد برسد؟

بودجه کاهش آلودگی هوا باید به کدام نهاد برسد؟

امروز لایحه بودجه سال 1401به مجلس می‌رسد و قرار است نمایندگان ملت برای اختصاص این بودجه به بخش‌های مختلف کار خود را به‌زودی آغاز کنند، اما طی هفته‌های اخیر موضوع اختصاص ردیف بودجه برای کاهش آلودگی هوا از سوی مجامع مختلف مطرح شده است.
بررسی سند زاگرس 5ساله شد
«سند حمایت از رویشگاه زاگرس در کمیسیون زیربنایی دولت در حال بررسی است.» این خبر را مسعود منصور، رئیس سازمان جنگل‌ها داد تا چهره روز صفحه زیست‌بوم شود.
رئیس مرکز جنگل‌های خارج از شمال سازمان جنگل‌ها از تلاش برای جوان‌سازی جنگل‌های زاگرس خبر داد