17
شنبه 22 آبان 1400
شماره 8360
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چک‌ها چکش‌ها را خریدند

درحالی‌که باشگاه‌های لیگ برتری میلیاردرهای سعودی مالک نیوکاسل را می‌خواهند تحریم کنند و در نقل‌وانتقالات زمستانی به او و باشگاهش بازیکن نفروشند، یک میلیاردر خارجی دیگر هم باشگاهی از این لیگ را خرید.
ویژه
برزیل طبق معمول هر دوره، سهمیه حضور در جام جهانی را گرفت. قهرمان 5دوره جام‌جهانی پس از آلمان، قطر و دانمارک چهارمین تیمی است که جواز حضور در جام جهانی قطر را به‌دست آورده است.
مرحله گروهی لیگ برتر کشتی آزاد امروز به پایان می‌رسد ولی هنوز تاریخ برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مشخص نشده است.
لیگ برتر والیبال همچنان با سرعت و پرشتاب طی‌طریق می‌کند. در کمتر از 17، 18 روز 43‌مسابقه برگزار شده است و روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته تیم‌ها به میدان می‌روند.
حدود 2‌ماه از ریاست حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان می‌گذرد ولی در همین مدت کوتاه، صدای اهالی کشتی درآمده است.
تیم ملی کشورمان در حالی در آخرین دقایق بازی با لبنان موفق به شکست حریف شد که چیزی نمانده بود بازی را در شهر صیدا با یک گل به این تیم ببازیم. گاهی گلی که شما می‌خورید اسمش «خلاف جریان بازی» است، اما برای گلی که لبنان به ما زد حتی از این عبارت هم نمی‌شود استفاده کرد.
بازیکنان تیم ملی کشورمان بعد از پیروزی دراماتیک و لحظه آخری خود برابر لبنان، با انتشار استوری‌های هماهنگ نسبت به شرایطی که تیم دارد، اعتراض کردند.

محاکمه در«وقت القاتل»

4پرده از آنچه در بازی ایران و لبنان گذشت
در یک عصر باورنکردنی در صیدا، تیم ملی فوتبال ایران از جهنم به بهشت پل زد. 90دقیقه اعصاب‌خردی و تحمل فوتبال چرک و پر از وقت‌کشی لبنانی‌ها روی آن چمن فاجعه، می‌ارزید به اینکه در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم 2 گل محشر بزنیم و غرق در لذت شویم.
لیگ در چنگ مربیان لیورپولی

لیگ در چنگ مربیان لیورپولی

جرارد چهارمین مربی لیورپولی لیگ برتر این فصل است
مثل لیگ برتر خودمان که بیشتر تیم‌های لیگی از سرمربی استقلالی استفاده می‌کنند، در انگلیس هم لیورپولی‌ها در حال اشغال لیگ برتر هستند.
ملاقات مثلاً اتفاقی
ملاقات مثلاً اتفاقی
چرا گواردیولا با لواندوفسکی در اسپانیا دیدار کرد؟
روبرت لواندوفسکی و گواردیولا خصوصی با هم صحبت کردند.
دیگر شعار «فوتبال 90 دقیقه است» کاربردی ندارد. با وقت‌های تلف‌شده‌ای که در فوتبال گرفته می‌شود، فوتبال 10+90دقیقه هم می‌شود؛ به‌ویژه با تأخیرهایی که در جریان بازی و با چک کردن صحنه‌ها توسط کمک‌داور ویدئویی صورت می‌گیرد و البته افزایش تعداد تعویض‌ها هم در این زمینه بی‌تأثیر نبوده است.

وضعیت صعود

تیم ملی فوتبال ایران در مسیر ششمین صعود به جام‌جهانی قرار دارد؛ مسیری که نتایج عالی دور رفت مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام‌جهانی باعث شده حالا هواداران تیم ملی، امیدوار به رکوردشکنی هم باشند.

نکته بازی/ شاهکار بود، اما برای ویلموتس

قرارداد مارک ویلموتس از هر نظر برای فوتبال ایران فاجعه مطلق بود. این قرارداد هم از نظر «فنی» شکست خورد و هم از جنبه «مدیریتی» با بدعهدی مدیران سابق فدراسیون شکایت مربی بلژیکی را در پی آورد.

چهره روز/ همسایگی سردار با جادوگر

سردار آزمون در بازی با لبنان پایه‌گذار کام‌بک تاریخی تیم ملی ایران بود. او دقیقه91 گل اول ایران را زد که این دومین ضربه او در چارچوب در مجموع 4ضربه‌اش در این دیدار بود. این گل تعداد گل‌های ملی آزمون را به علی کریمی رساند تا در کنار این ستاره محبوب سابق تیم ملی با 38گل زده در رده چهارمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران قرار بگیرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه بازی/ مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8360