• شنبه 22 آبان 1400
  • السَّبْت 7 ربیع الثانی 1443
  • 2021 Nov 13

رمزگشایی ازمطالبات ایران در وین

مذاکره کننده ارشد ایران در مادرید با معاون دبیر کل سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کرد
مذاکره‌کننده ارشد ایران که در تور اروپایی به سر می‌برد در سومین مرحله سفر خود به لندن رفت تا درباره موضوعات مهم ازجمله برجام تبادل نظر کند. بنابر آنچه باقری در حاشیه این برنامه‌ها گفته ایران کماکان بر گرفتن تضمین از آمریکا اصرار دارد.
رئیس‌جمهوری و شهردار تهران با معتادان متجاهر دیدار کردند و پای صحبت‌‌هایشان نشستند

چهره تهران از معتادا ن متجاهر پا ک می‌شود

در 3سال گذشته، جمعیت معتادان متجاهر پایتخت، 110درصد افزایش پیدا کرده است.

اجرای قرنطینه هوشمند در گرو همراهی مردم

تداوم زندگی با کرونا، ضرورت اجرای طرح‌های متفاوت از قرنطینه‌های سختگیرانه و تعطیلی‌های سراسری را دو‌چندان کرده است. بر این اساس طرح هوشمند رفع محدودیت‌های کرونایی در کشورمان رقم خورد و احتمالا در روزهای آینده به‌صورت سراسری در کشور اجرایی می‌شود.

آزادسازی قیمت پیش‌شرط رقابت‌پذیری صنعت خودرو

اقدامات اخیر دولت و وزارت صمت را می‌توان گامی به سمت آزادسازی قیمت خودرو قلمداد کرد؛ با وجود تداوم قیمت‌گذاری دستوری خودرو به شیوه جدید، خروج شورای رقابت با کارکردی متفاوت از تعیین ضوابط قیمت خودرو گام مؤثری در این چارچوب بوده است.

خطر افزایش تک سرپرست

نرخ بیکاری زنان، در مسیر افزایش قرار گرفته و مشارکت اقتصادی آنها به واسطه شرایط اقتصاد تحریمی و کرونازده کمتر شده است.

شهادت؛ آخرین ماءموریت سرباز وظیفه‌شناس

سرباز وظیفه‌شناس، تابلوی ایست را بالا گرفت و با هشدار از راننده قاچاقچی خواست توقف کند، اما راننده بی‌رحم که قصد تسلیم شدن نداشت با سرعت به‌سوی او حرکت کرد و لحظاتی بعد حادثه‌ای هولناک رقم خورد؛ حادثه‌ای که جان سرباز وظیفه‌شناس را گرفت و راننده قاچاقچی به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با همشهری:

دنبال احیای قوانین قبلی باغ‌ها نیستیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه قانون فعلی باغ‌ها نیاز به اصلاح دارد، گفت: «هدف ما از اصلاح قانون مربوط به این حوزه، برگشت به قوانین قبلی نیست، بلکه با توجه به تجربیات قوانین فعلی و گذشته و آسیب‌های ناشی از آن به‌دنبال راه سومی برای حفظ توامان منافع شهر و حقوق شهروندان در بحث باغ‌ها هستیم.»

یک کمدی تکراری؛ کپی کارت هوشمند

فقط عکسه که می‌مونه