• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
پنج شنبه 20 آبان 1400
کد مطلب : 145255
+
-

آماربازی/ 02

آماربازی/ 02

در جمع 27بازیکنی که دراگان اسکوچیچ برای بازی با لبنان و سوریه به تیم ملی دعوت کرده است، 2بازیکن هنوز بازی ملی ندارند. یاسین سلمانی و سیاوش یزدانی 2 بازیکنی هستند که هنوز فرصتی برای حضور در بازی‌های ملی به‌دست نیاورده‌اند. سلمانی، بازیکن سپاهان که در تیم ملی امید هم عضویت دارد و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می‌بندد در دوره اسکوچیچ به اردوهای تیم ملی راه پیدا کرده اما هنوز راهی میدان نشده است. یزدانی اما در دوره ویلموتس هم دعوت می‌شد ولی هنوز بازی ملی ندارد. سروش رفیعی هم برای نخستین بار در دوره اسکوچیچ دعوت شده و مدت‌هاست بازی ملی انجام نداده است. اما او پیش از این در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش برای تیم ملی بازی کرده است.

05
 اللهیار صیادمنش که در این اردو دوباره از سوی اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شده، در دوره سرمربیگری دراگان فقط 5دقیقه برای تیم ملی بازی کرده است. سرمربی کروات تیم ملی فقط یک‌بار و در بازی دوستانه مقابل سوریه 5دقیقه به‌اللهیار بازی داد و او را از دقیقه85به جای علی قلی‌زاده به زمین فرستاد. جالب اینکه تنها بازی ملی صیادمنش در زمان ویلموتس هم یک بازی دوستانه مقابل سوریه بود که‌اللهیار در آن بازی گل پنجم ایران و تنها گل ملی‌اش تا امروز را به ثمر رساند. این مهاجم جوان که این روزها در لیگ اوکراین درخشان ظاهر شده برای پر کردن جای خالی طارمی به اردوی تیم‌ملی آمده است.

31
 در دوره سرمربیگری دراگان اسکوچیچ مجموعا 31بازیکن برای تیم ملی بازی کرده‌اند که 24نفر از آنها در اردوی فعلی حاضر هستند. از این جمع شجاع خلیل‌زاده با 945دقیقه بازی طی 11مسابقه مورداعتمادترین بازیکن اسکوچیچ بوده و فقط یک نیمه از بازی‌های تیم‌ملی تحت نظر این مربی را از دست داده است. احمد نوراللهی و حسین کنعانی هم نفرات بعدی هستند. از 31بازیکنی که اسکوچیچ به تناوب آنها را آزمایش کرده 7بازیکن در اردوی فعلی حضور ندارند؛ مهدی طارمی که به‌دلیل اختلافات اخیرش با اسکوچیچ دعوت نشده، مرتضی پورعلی‌گنجی و علی کریمی که مصدوم‌اند و جعفر سلمانی، سیامک نعمتی، ابوالفضل جلالی و امید ابراهیمی که دراگان دیگر اعتقادی به آنها ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید