• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 20 آبان 1400
کد مطلب : 145244
+
-

نکته بازی/ پایه‌گذار مکتب «مربیان فصلی»


ما همیشه پدیده‌ای به اسم کارگران فصلی داشته‌ایم؛ یعنی عزیزان و سرورانی که شغل‌شان فقط در بخشی از ماه‌های سال موجود است و در سایر اوقات یا استراحت می‌کنند، یا به‌کار دیگری می‌پردازند. حالا اما ساکت الهامی در آستانه پایه‌گذاری مکتبی جدید به نام «مربیان فصلی» است. سرمربی نساجی بعد از غوغایی که در بازی با گل‌گهر سیرجان به پا کرد، حالا 6‌هفته از همراهی تیمش محروم شده و حق نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد. الهامی قبلا هم به‌خاطر حواشی بازی فینال جام حذفی و رفتارهای عجیب خودش روی نیمکت تراکتور در بازی با استقلال محروم و ناچار به خداحافظی از تیم تبریزی شده بود. کلا شیوه کار الهامی اینطوری است که می‌آید، چند‌ماه کار می‌کند و بعد چند‌ماه محروم می‌شود!

خب چرا لیگ را دیر شروع کردید؟

احتمالا ایران تنها جای دنیاست که مهم‌ترین مسابقه باشگاهی کشور را روز اول هفته و ساعت 4بعدازظهر برگزار می‌کنند! بنا بر اعلام سازمان لیگ، قرار شده داربی رفت لیگ بیست‌ویکم 13آذر از ساعت 16شروع شود. خوب است بازی تماشاگر ندارد، اما با این شرایط حتی تماشای تلویزیونی مسابقه هم برای گروهی از کارمندان و کسبه غیرممکن است. تازه در همین برنامه‌ریزی هم نیمه دوم بازی مهم گل‌گهر و سپاهان با نیمه اول داربی هم‌پوشانی پیدا می‌کند. خلاصه از هر جهت شاهکار است تقویمی که آقایان چیده‌اند. بعد هم جناب سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات می‌فرماید «وقت نداریم و مجبوریم بازی‌ها را فشرده برگزار کنیم.» کاش استاد جواب می‌دادند پس چرا شروع لیگ را یک‌ماه عقب انداختند که در همین هفته‌های اول به کمبود وقت بخوریم؟

شما مطمئنی؟

بنده‌خدا کریم باقری که احتمالا هنوز هم بابت بی‌پاسخ ماندن تماس تلفنی‌اش از سوی مهدی طارمی شوکه است، سعی کرده یک طوری وسط این داستان را بگیرد و ماجرا را تمام کند. کمک‌مربی تیم ملی می‌گوید: «چیر مهمی نیست و نباید بی‌جهت این مسئله را بزرگ کرد. مهدی هم در اردوی بعدی به تیم ملی برمی‌گردد.» خب پرسش اینجاست که آقا کریم از کجا اینقدر اطمینان دارد؟ فعلا که طارمی افتخار نداده چیزی بگوید، اما اینطوری که او با دیگران از موضع بالا برخورد می‌کند، هیچ بعید نیست تماس‌های ایران همچنان بی‌پاسخ بماند. چه بسا طارمی در چند مسابقه بعدی لیگ قهرمانان گل‌های دیگری هم بزند و تیمش را بالا ببرد؛ در این صورت احتمالا دیگر مقامات ارشد باید برای بازگرداندن استاد به تیم ملی پا پیش بگذارند!








 

این خبر را به اشتراک بگذارید