17
سه شنبه 18 آبان 1400
شماره 8357
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خوشحالی خائن پس از گلزنی

هاکان چالهان‌اوغلو طبق قانون نانوشته‌ای که در فوتبال وجود دارد، به تیم سابقش گل زد.
ویژه
درحالی‌که لیورپول هر 4‌بازی‌اش در گروه مرگ لیگ قهرمانان را با برد پشت‌سر گذاشته، در لیگ داخلی به آن اندازه اقتدار ندارد.
محسن محمودصفری| پویا دادمرز در وزن 55کیلوگرم کشتی‌فرنگی در مسابقات امیدهای جهان به مدال نقره رسید و به‌گفته خودش این باارزش‌ترین مدال عمر ورزشی او تا این مقطع بوده است.
هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان در حالی برگزار شد که آسمان ایران در اکثر شهرها بارانی بود.
درحالی‌که در فوتبال ایران کلی مهاجم خوب داریم و مهدی طارمی هم که شناخته‌شده‌ترین بازیکن فعلی فوتبال ماست، از اردوی تیم ملی خط خورده و آقای گل لیگ و برخی مهاجمان خوب دیگر هم به تیم ملی دعوت نمی‌شوند، 2‌بازیکن ایرانی دیگر در خط حمله تیم زوریا در لیگ اوکراین غوغا کرده‌اند.
نساجی این هفته با 2 گل برابر نفت آبادان شکست خورد. با این حال جای نگرانی نیست، چون سهمیه اخراج و جنجال‌سازی در این تیم حفظ شد. با اینکه خود ساکت الهامی به‌خاطر حماسه‌ای که در سیرجان آفرید محروم بود، اما 2 تن از شاگردان خلف او به خوبی جای خالی استاد را پر کردند.
01 بعد از سپری شدن 4هفته از فصل جدید لیگ برتر البته با 2 بازی برگزارنشده تنها یک تیم هنوز موفق به کلین‌شیت نشده و در تمام بازی‌هایش گل خورده است؛ پرسپولیس! تا قبل از هفته چهارم تیم‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان، هوادار و مس رفسنجان هم پرسپولیس را همراهی می‌کردند اما همه این تیم‌ها در هفته چهارم دروازه‌شان را بسته نگه داشتند و نخستین کلین‌شیت این فصل را دشت کردند.

شرایط حضورم در پرسپولیس مهیا نبود

گفت‌وگو با شهاب زاهدی بهترین بازیکن هفته لیگ اوکراین که یکشنبه‌شب با پیراهن زوریا هت‌تریک کرد و تعداد گل‌هایش را به ۱۰ رساند
درخشش شهاب زاهدی مهاجم ایرانی باشگاه زوریا همچنان ادامه دارد. زاهدی یکشنبه‌شب در هفته چهاردهم مسابقات لیگ اوکراین برابر تیم وروس ریونه هت‌تریک کرد و همین درخشش باعث شد تا به‌عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شود.
طارمی حوصله گلزنی نداشت

طارمی حوصله گلزنی نداشت

در هفته درخشش لژیونر‌های ایرانی، مهاجم ایرانی پورتو پس از خط خوردن از تیم ملی به پاس‌گل اکتفا کرد
مهدی طارمی در نخستین بازی در ترکیب پورتو پس از خط خوردن از لیست تیم ملی، حوصله گلزنی نداشت اما یک پاس گل دیگر را داد تا صدرنشین جدول پاس‌گل لیگ برتر پرتغال شود.
شاید طلوع سامان
شاید طلوع سامان
آیا غیبت طارمی، منجر به ظهور یک ستاره جدید در تیم ملی خواهد شد؟
مهدی طارمی هیچ طوری نمی‌توانست از ترکیب تیم ملی خارج شود، جز به دلایل انضباطی. حالا این اتفاق رخ داده و بهترین فوتبالیست ایران2 بازی مهم ملی برابر لبنان و سوریه را از دست داده است.
نمی‌دانیم؛ شاید تا الان که شما این مطلب را می‌خوانید تکلیف سرمربی تراکتور مشخص شده باشد. درحالی‌که بین گزینه‌های داخلی صحبت از مهدی رحمتی بود و حتی برخی می‌گفتند توافق او با تراکتور نهایی شده، هوشنگ نصیرزاده به‌عنوان مشاور مالک تراکتور خبر از حضور قطعی یک مربی خارجی در این تیم داد.

نفس راحت فرهاد

از همان ابتدای فصل می‌شد حدس زد که جواد نکونام جدی‌ترین آلترناتیو مربیان لیگ برتری است. او بعد از ثبت عملکردی موفقیت‌آمیز در فولاد و کسب عنوان قهرمانی جام حذفی با این تیم، از باشگاه اهوازی جدا شد و بیرون ماند.

گلاره ناظمی داور سال2021می‌شود؟

چهره روز
گلاره ناظمی این فرصت را دارد که امسال بهترین داور زن جهان شود. فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار، نام او را در بین برترین داوران فوتبال زنان سال۲۰۲۱ قرار داده است.

جهان/ اولین شغل باشگاهی شوا

آندری شوچنکو که از یورو به این‌سو و جدایی از تیم ملی اوکراین بدون تیم بود، در سری‌آ کار پیدا کرد. سرمربی 45ساله اوکراینی که 5سال سرمربی تیم ملی کشورش بود، پس از اخراج داویده بالاردینی در پی تساوی 2-2 با امپولی به‌عنوان سرمربی جدید جنوا برگزیده شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8357
برنامه بازی/ مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی