21
سه شنبه 18 آبان 1400
شماره 8357
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مدتی است که خیابان اسلامی به گلستان پنجم، واقع در منطقه پاسداران یک‌طرفه شده و این موضوع ترافیک سنگینی را در این محل به‌وجود آورده است.
3سارق با همدستی یکدیگر به شکل سریالی اسب‌های دامداران و عشایر در شرق تهران را می‌دزدیدند اما پلیس به سرقت‌های آنها پایان داد.
به‌دنبال مرگ جوان در تصادف و ادعای همسرش مبنی بر اینکه پیش از تصادف 2خودرو در تعقیب آنها بودند، تحقیقات برای کشف اسرار این تصادف آغاز شده است.
پیگیری
برادرزن و داماد 20سال قبل وقتی برای گفت‌وگو با خواستگار سمج دختر خانواده به سراغ او رفتند، وی را در یک درگیری به قتل رساندند و از آن زمان در زندان بودند تا اینکه اولیای دم تصمیم گرفتند از قصاص آنها بگذرند.

مرگ دردناک 4نفر در آتش‌سوزی خانه ویلایی

آتش‌سوزی در خانه‌ای ویلایی در مهرشهر کرج حادثه هولناکی را رقم زد. آتش‌نشانان وقتی به محل حادثه رسیدند که 70درصد خانه ویلایی سوخته و 4نفر در شعله‌های آتش جان باخته بودند.
تأیید حکم قصاص پزشک تبریزی

تأیید حکم قصاص پزشک تبریزی

پرونده جنجالی پزشک تبریزی که متهم بود با تهیه غذای مسموم همسر و مادربزرگش را به قتل رسانده، با تأیید حکم قصاص وی از سوی دیوان‌عالی کشور به پایان خود نزدیک شد.
از اعتیاد به هروئین تا قتل هولناک پدر و مادر
از اعتیاد به هروئین تا قتل هولناک پدر و مادر
پسر جوان که اعتیاد شدیدی به هروئین داشت در شرایطی که با پدر و مادرش دچار اختلاف شده بود آنها را با ضربات چاقو به قتل رساند.
پاسخ مسئولان
روابط‌عمومی منطقه 6شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «حفاظ پل هوایی میدان بنی‌هاشم مجددا نصب شود» در ستون با مردم روز 29مهرماه جاری پاسخ داده است: پیرو تقاضای شهروند محترم و نیز بررسی مستمر مسائل شهری، ‌موضوع، رصد و حفاظ پل عابر میدان بنی‌هاشم مجددا نصب شده است.