17
دو شنبه 17 آبان 1400
شماره 8356
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سردار آزمون

سردار آزمون وارد باشگاه صدتایی‌های زنیت شد تا توییتر این باشگاه روسی با چنین طرحی به این اتفاق واکنش نشان دهد. البته آزمون در شب تساوی بدون گل تیمش مقابل اورال عملکرد قابل‌قبولی نداشت و نمره6.6 را گرفت.
ویژه
از دیروز مسابقه‌های بسکتبال سطح ب دسته2 کاپ آسیا بین 6تیم در امان پایتخت اردن آغاز شد. جدای از هر نتیجه‌ای که بسکتبالیست‌های دختر ایرانی در این مسابقه‌ها بگیرند، سطح بسکتبال ما در آسیا ارزیابی خواهد شد.
فدراسیون کشتی روسیه قصد دارد جامی را تحت عنوان ستارگان با حضور نامداران کشتی از 12‌آذر در مسکو راه‌اندازی کند. به همین جهت روس‌ها از 3کشتی‌گیر ایرانی نیز برای حضور در این مسابقات دعوت کرده‌اند.
مقام چهارم جواد فروغی در تپانچه بادی جام ریاست فدراسیون جهانی لهستان، بیش از خود او، فدراسیون تیراندازی را زیر سؤال برد.
فعلا حتی خرافات و توسل به نشانه‌ها هم به‌کار پرسپولیس نیامده است. یحیی گل‌محمدی بعد از باخت هفته گذشته به آلومینیوم گفته بود: «پارسال هم در اراک باختیم، اما درنهایت قهرمان شدیم.»
پرسپولیس با ارائه یک نمایش نه‌چندان قابل دفاع برابر گل‌گهر سیرجان یک - یک مساوی کرد تا 2 امتیاز حساس دیگر را از دست بدهد. بعد از این بازی انتقادات زیادی از نمایش سرخپوشان به عمل آمد، اما یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری خیلی سفت و سخت از عملکرد تیم دفاع کردند و مخصوصا فرم بازی سرخپوشان در نیمه نخست را ستودند.
اگرچه پرسپولیس برای دومین هفته متوالی در لیگ نتیجه ضعیفی گرفت و نتوانست به نتیجه دلخواهش برسد، اما شرایط فنی این تیم نسبت به هفته گذشته بهتر شد و این بار خبری از رکوردهای منفی بازی با آلومینیوم نبود.

دندان لق تیم ملی

رفتارهای غیر حرفه‌ای طارمی و کنایه‌هایش به سرمربی تیم ملی بالاخره اسکوچیچ را وادار به حذف او کرد اما ماجرا اینجا تمام نخواهد شد
منهای مهدی

منهای مهدی

تصمیم مهم اسکوچیچ و خط‌خوردن طارمی، خط حمله تیم ملی را کاملا دگرگون می‌کند؛ چه‌کسی جای مهدی را خواهد گرفت؟
تیم ملی فوتبال ایران در روزهای 20و 25آبان‌ماه به‌ترتیب به مصاف لبنان و سوریه می‌رود تا تعداد بازی‌هایش را در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2022به 6بازی برساند.
سوژه روز/ پرسپولیس ضعف بدنی دارد
اعتراف امید عالیشاه، بعد از بازی با گل‌گهر
پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و در مورد این مسئله تحلیل و تفسیرهای زیادی مطرح می‌شود. در مورد مسائل فنی زیاد حرف زده شده و قطعاً خیلی از استدلال‌ها هم درست است.
رئال مادرید بهترین نمایش فصل خود را در برابر رایو وایکانو ارائه کرد اما نزدیک بود در پایان بازی امتیاز از دست بدهد. مهاجمان رئال در این بازی آنقدر توپ خراب کردند که چیزی نمانده بود پیروزی 2بر یک با تساوی 2-2 عوض شود.

ویرانه بر جای مانده

بارسا در آخرین بازی پیش از حضور ژاوی، برتری 3بر صفر را از دست داد و مقابل سلتا به تساوی 3-3 رضایت داد. سرخی بارخوان، سرمربی موقت برای این بازی دمبله، سرخی روبرتو، دست، پیکه، پدری و آگوئرو را در اختیار نداشت.

فوتبال ایران/ 20آبان، تماشاگران برمی‌گردند؟

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از مساعدت وزارت بهداشت برای بازگشایی اماکن ورزشی و حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها خبر داد.

یادآوری لوا برای توپ طلا

روبرت لواندوفسکی در هر بازی یادآوری می‌کند که در 2‌سال اخیر شایسته‌ترین فرد برای دریافت توپ طلا بوده است. او زننده یکی از گل‌های بایرن در پیروزی 1-2 مقابل تنها تیم بدون شکست اروپا در این فصل یعنی فرایبورگ بود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پس از پدیده و تراکتور، سومین تغییر لیگ بیست‌و‌یکم، روی نیمکت فولاد رقم خورد و هیأت‌مدیره این باشگاه تنها پس از 4‌هفته تصمیم به قطع همکاری با عبدالله ویسی گرفت.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8356