• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 17 آبان 1400
کد مطلب : 144927
+
-

نکته بازی/ کدام بازی را دیدید؟


پرسپولیس با ارائه یک نمایش نه‌چندان قابل دفاع برابر گل‌گهر سیرجان یک - یک مساوی کرد تا 2 امتیاز حساس دیگر را از دست بدهد. بعد از این بازی انتقادات زیادی از نمایش سرخپوشان به عمل آمد، اما یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری خیلی سفت و سخت از عملکرد تیم دفاع کردند و مخصوصا فرم بازی سرخپوشان در نیمه نخست را ستودند. منظور اینها همان نیمه‌ای است که پرسپولیس با 3 دفاع بازی کرد، حتی یک موقعیت گل هم نداشت و نهایتا بازنده به رختکن رفت. جالب است که با آغاز نیمه دوم کادرفنی پرسپولیس به سیستم 4 دفاعه تغییر روش داد، اما الان آقایان به‌شدت در حال دفاع از بازی تیم در نیمه اول هستند. خب اگر اینقدر عالی بودید، چرا سیستم را عوض کردید استادان؟ می‌شود بدانیم؟

البته اگر شما اجازه بدهید!

در بازی با گل‌گهر، پس از مدت‌ها نوبت به بوژیدار رادوشوویچ رسید تا ازدروازه پرسپولیس حفاظت کند. در یک سال گذشته او نیمکت‌نشین مطلق حامد لک بود، اما گل‌های زیادی که لک این اواخر خورد باعث شد یحیی گل‌محمدی در دیدار با حریف سیرجانی به گلر کرواتش میدان بدهد. این مسابقه با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید و بوژیدار در پایان بازی در واکنش به انتقادها از عملکرد تیمش گفت: «پرسپولیس صددرصد برمی‌گردد. مطمئن باشید.» بله خب، احتمال بازگشت این تیم به روزهای خوب بسیار زیاد است، البته اگر شما اجازه بدهید! گلر دلار بگیر سرخ‌ها بعد از این همه وقت فرصت بازی پیدا کرده و روی یکی از معدود موقعیت‌های حریف، به‌خاطر ضعف همیشگی‌اش در خروج گل خورده؛ اینطوری قرار است تیم به دوران اوج برگردد؟

به شعور مردم احترام بگذارید

دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در حالی به تساوی یک - یک انجامید که 2 صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سرخپوشان رخ داد. اگرچه حتی برای غیرکارشناسان هم مسجل بود که هیچ‌کدام از این برخوردها پنالتی نیست، اما بعد از بازی شمار زیادی از کارشناسان تصمیمات داور را تأیید کردند. بعد در چنین شرایطی صفحه رسمی باشگاه گل‌گهر در توییتر خیلی راحت داور بازی را یار دوازدهم پرسپولیس خوانده است! اصلا باورنکردنی نیست که با یک جماعت مسئول، بالغ و اندیشمند طرف هستیم. انگار صفحه مورد اشاره فن‌پیجی است که گرداننده‌اش نهایتا 12سال دارد. بعد ما با این شرایط دنبال VAR هستیم؛ به‌نظر شما باشگاهی که حرف 10تا کارشناس را قبول ندارد، از رأی کمک‌داور ویدئویی تمکین می‌کند؟ کاش لااقل به شعور مردم احترام می‌گذاشتید.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید