24
دو شنبه 17 آبان 1400
شماره 8356
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سایر بستگان...

مرگ‌ها نفس‌گیرند. عین قلاب و گیره می‌افتند روی گردنت. از زیر گودی گلو فشار می‌دهند، تا جایی که خودت به نفس نفس بیفتی، هق هق. یک لحظه انگار می‌خواهی بمیری.
ویژه
فرهنگ‌نویس‌های واژه‌‌نامه انگلیسی آکسفورد اعلام کردند واژه «واکس» Vaxبه‌عنوان واژه سال 2021میلادی برگزیده شد. کاربرد واژه‌های مرتبط با واکسن یا به قول آنها واکس در سال ۲۰۲۱ میلادی به‌دلیل شیوع بیماری کووید، افزایش چشمگیری داشت.
یک آمریکایی که به راننده کامیون مشهور شده با هزینه کردن تنها 153دلار برای تبلیغات انتخاباتی‌اش توانست نامزد رقیب خود را شکست دهد و با کسب آرای 52درصدی به جای او به سنا برود.
زندگی پدیا
در یک عصر پاییزی، درحالی‌که یک طرف خودروی تازه تعمیرتان گرفته است به سپر ماشین بغلی و خط افتاده، وسط ترافیک ایستاده‌اید تا پلیس بیاید و توی یک تکه کاغذ برایتان کروکی بکشد.

اول آخر

110 اتوبوس تک‌کابین به ناوگان حمل و نقل شهری پایتخت افزوده شد.
حال ما خوب است

حال ما خوب است

مرکز مشاوره تلفنی سازمان بهزیستی از آن مراکز حال خوب‌کن است. یعنی زمانی که احساس می‌کنید اضطراب دارید، استرس گرفته‌اید یا به هر دلیلی نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با شماره 1480تماس بگیرید و مشکلتان را با مشاور در میان بگذارید و کلی راهنمایی بگیرید.
ای سترون‌‌شدگان
1-خودم را با 3 ماسک چندلایه رسانده‌ام قبرستان. در سوگ یک نهنگ 18ساله چهارشانه مظلوم. جماعت ضجه می‌زنند.
آمار شرکت مدیریت منابع آب کشور نشان می‌دهد، تا ۱۴آبان‌ماه سال آبی جاری سال آبی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ میزان کل حجم موجود آب در مخازن سدهای کشور حدود 17.9میلیارد مترمکعب است که کاهشی در حدود ۲۷درصد را نسبت به‌مدت مشابه سال آبی گذشته نشان می‌دهد.