13
دو شنبه 3 آبان 1400
شماره 8344
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کمپ ترک پیروزی

رونالد کومان در ورزشگاه نوکمپ هم قادر به بردن رئال نیست
ال‌کلاسیکوی شماره257 خاص بود. اولین‌بار پس از سال2004 بود که نه مسی در این بازی حضور داشت و نه سرخیو راموس. در آخرین ال‌کلاسیکوی بدون مسی و راموس در 25آوریل2004، بارسا در خانه رئال 2 بر یک برده بود و حالا عکس این نتیجه در خانه بارسا رقم خورده.
ویژه
حماسه بزرگ سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را باید در آوردن صدای محرم نویدکیا دانست! انصافا خیلی سخت بود یک سیستم، آنقدر بد کار کند که آرام‌ترین سرمربی لیگ هم ناچار به اعتراض شود، اما این اتفاق رخ داد.
برخلاف ایران، اینکه در اروپا یک باشگاه به تعهدات مالی‌اش عمل نکند یک اتفاق نادر و شگفت‌انگیز است.
بهترین بازیکن هفته اول لیگ برتر یونس شاکری از گل‌گهر بود که نمره73/8را از متریکا دریافت کرد.
مهدی طارمی روز‌های پرخبری را پشت سر می‌گذارد. او هفته گذشته ابتدا با ساختن تک‌گل 3‌امتیازی پورتو مقابل میلان در لیگ قهرمانان و کسب جایزه بهترین بازیکن زمین خبرساز شد و پس از آن با توییت جنجالی‌اش علیه اسکوچیچ در رابطه با تاکتیک‌پذیر بودن بازیکنان ایرانی، سروصدای فراوانی به راه انداخت.
در شروع هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، عصر دیروز سپاهان در خوزستان با 3گل پیروزی قاطعی مقابل نفت مسجدسلیمان به‌دست آورد.
هفته دوم از لیگ برتر فوتبال ایران، امروز با برگزاری 4بازی پیگیری می‌شود. دیروز در نخستین بازی از این هفته سپاهان به‌راحتی نفت مسجدسلیمان را برد و نخستین تیم 6امتیازی شد.

توییت طارمی؟ حتما لازم بوده است

وریا غفوری در واکنش به تکرار پنالتی‌اش مقابل هوادار می‌گوید فصل گذشته هم با تکرار یک پنالتی قهرمانی جام‌حذفی را از استقلال گرفتند
استقلال فصل را با پیروزی مقابل هوادار آغاز کرد و وریا غفوری هم یکی از چهره‌های ویژه این مسابقه بود. او در این مسابقه یک پنالتی زد که به شکل بحث‌برانگیزی تکرار شد و اعتراض استقلالی‌ها را در پی داشت.
شما «الهلال» نیستید

شما «الهلال» نیستید

چرا شکست پرسپولیس در آسیا، معنای چندانی برای رقبای داخلی ندارد؟
شکست 3 بر صفر پرسپولیس برابر الهلال عربستان در شبی که این تیم هیچ حرفی برای گفتن نداشت، بازتاب بسیار وسیعی در فضای فوتبال ایران پیدا کرد که کاملا هم طبیعی بود.
نشانه‌های رشد
نشانه‌های رشد
وساطت غیرمنتظره سردار آزمون در غائله طارمی و اسکوچیچ
راستش این است که بعد از تنش رخ داده بین دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی، می‌شد انتظار داشت هر یک از بازیکنان تیم ملی به میانجیگری بپردازند و سعی در جمع کردن غائله داشته باشند.
مسابقات لیگ برتر کشتی از امروز به میزبانی تبریز در گروه چهارم برگزار می‌شود. تفاوت این دوره با ادوار قبلی لیگ کشتی را در جذابیت و غیرقابل پیش‌بینی بودن آن باید دانست.

رئیس‌جمهور در جمع ورزشی‌ها

مراسم آیین اهدای بازوبند پهلوانی سال1400 و تجلیل از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک، روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور در سالن 12‌هزارنفری آزادی برگزار شد.

‌تنیس به دسته3 برگشت

تیم ملی تنیس ایران به دسته3 آسیا-اقیانوسیه صعود کرد. تنیس ایران که سال2019 به دسته4 دیویس‌کاپ سقوط کرده بود، با پیروزی‌هایی که در مسابقات امسال به دست آورد، توانست به دسته3 بازگردد.

جدول‌اعداد | 4053

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
جدول 8344
لیگ برتر
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی