03
دو شنبه 3 آبان 1400
شماره 8344
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ضرورت لغو روادید میان کشورهای اسلامی برای تسهیل گردشگری

مدیریت شهر
شهردار تهران در سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی ضمن تأکید بر ضرورت تسهیل گردشگری بین کشورهای اسلامی با لغو روادید از آمادگی شهرداری تهران برای انتقال تجربیات به شهرهای اسلامی خبر داد.
ویژه
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران معتقد است ناوگان اتوبوسرانی تهران و شهروندانی که از این ناوگان استفاده می‌کنند، در ۱۱ سال گذشته از کمبود اتوبوس در رنج بوده‌اند.
گزارش2
تهران همیشه در معرض خطر وقوع آن دست از سیلاب‌هایی است که یکباره جاری می‌شوند و همه‌‌چیز را بر سر راه خود غرق می‌کنند.
پروژه شبکه مدیریت سیلاب بزرگراه‌های فتح و آزادگان به بهره‌برداری رسید

هدایت‌سیلاب‌های غرب تهران به چرخه مصرف آب

علیرضا زاکانی: تهران شهر تهدیدها و فرصت‌های جدی است که سیلاب یکی از آنها به‌حساب می‌آید
گزارش
محدوده غرب تهران در فصل بارندگی با احتمال جریان‌یافتن آب‌های سطحی روبه‌‌رو‌ست. اکنون اما با بهره‌برداری از پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در چارچوب پروژه مدیریت سیلاب غرب تهران، احتمال زیر آب رفتن بزرگراه‌ها و اراضی این محدوده کاهش یافته است؛ پروژه‌ای که عصر روز گذشته همزمان با سالروز ولادت فرخنده حضرت رسول اکرمص و امام جعفر صادقع، تحت عنوان شبکه مدیریت سیلاب بزرگراه‌های فتح و آزادگان به بهره‌برداری رسید.

5 انتصاب جدید در شهرداری تهران

شهردار تهران در احکامی جداگانه روسای 3 سازمان شهرداری تهران، یکی از مشاوران شهردار و رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران را منصوب کرد.
قیمت معاینه فنی برای انواع خودرو چقدر است
قیمت معاینه فنی برای انواع خودرو چقدر است
با فرارسیدن روزهای سرد و قوت گرفتن بروز پدیده اینورژن، خودروها به‌عنوان نخستین متهمان آلاینده شهرها بیش از پیش زیر ذره‌بین نقد قرار می‌گیرند.