17
چهار شنبه 28 مهر 1400
شماره 8341
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

در 20دوره‌ای که لیگ برتر ایران برگزار شده، تیم استقلال 12بار نخستین بازی‌اش را برده و از این لحاظ رکورددار محسوب می‌شود.
ویژه
در شب دوم از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا خبری از بازی بزرگ نیست. شاید با ارفاق بتوان دیدار منچستریونایتد و آتالانتا را بزرگ خطاب کرد. بقیه بازی‌ها به‌گونه‌ای است که انگار دارید برنامه لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس اروپا را مرور می‌کنید!
اگر تعدادی از بزرگ‌ترین شادی‌های هواداران استقلال در این سالیان را مرور کنید، درخواهید یافت که آنها بیشتر به‌خاطر ناکامی پرسپولیس خشنود شده‌اند، نه کامیابی‌های خودشان.
به قول علی دایی «کجای دنیا» ممکن است پرونده‌ای در حد بلاتکلیفی و بازگشت یک تیم از فرودگاه، آن هم در آستانه یک بازی سرنوشت‌ساز به همین راحتی بدون هیچ توضیحی مختومه شود؟
قهرمانی فولاد سیرجان در جام باشگاه‌های آسیا اتفاق غافلگیر‌کننده‌ای در والیبال نبود، چون بیشتر تیم‌هایی که قبل از فولاد در این مسابقات شرکت کرده بودند، این قهرمانی را تجربه کردند.
هفته اول از فصل جدید لیگ برتر ایران امروز با 3بازی دیگر پیگیری می‌شود؛ 3مسابقه‌ای که وزن آنها خیلی بیشتر از 4مسابقه روز گذشته به‌نظر می‌رسد.
بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران دیروز با انجام 4بازی آغاز شد اما گل‌های زیادی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

با پیکه و راموس هم خوردن 3گل طبیعی است

محمدحسین کنعانی‌زادگان قاطعانه از مربیگری اسکوچیچ دفاع می‌کند و آمار خط دفاعی را نیز قابل‌قبول می‌داند
تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به جام‌جهانی قطر موقعیت ایده‌آلی دارد. شاگردان دراگان اسکوچیچ از 4بازی 10امتیاز گرفته‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ایران به جام‌جهانی صعود خواهد کرد.
خوش‌شانس‌ترین مربی اروپا

خوش‌شانس‌ترین مربی اروپا

آرتتا هر کاری می‌کند از آرسنال برکنار نمی‌شود
میکل آرتتا احتمالا خوش‌شانس‌ترین مربی اروپاست. او شبیه مربیان ایرانی که نتیجه نمی‌گیرند اما تیم می‌گیرند، بدون رزومه توانست نخستین تجربه سرمربیگری‌اش را در باشگاه بزرگی مثل آرسنال ثبت کند.
دبل هاکی‌بازان زن
دبل هاکی‌بازان زن
تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران که در کاپ آزاد امارات شرکت کرده، در 2بازی ابتدایی به 2پیروزی رسید. زنان ایران در بازی اول امارات را 3برصفر را بردند و در بازی دوم نماینده روسیه را 4بر2 شکست دادند.
میخاین لوپز کشتی‌گیر عنوان‌دار کوبایی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هنوز از کشتی خداحافظی نکرده و احتمال دارد در المپیک 2024پاریس شرکت کند. لوپز دارنده 4مدال طلای المپیک است و با این 4طلا رکورددار تاریخ المپیک در هر دو رشته آزاد و فرنگی است.

لیگ قهرمانان

لیگ قهرمانان

لیگ اروپا

لیگ اروپا

نکته بازی/ هر فصل، یک اسم

این باشگاه هوادار که به تازگی به لیگ برتر رسیده هم داستان‌های جالب خودش را دارد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
واکنش رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به حواشی حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک: «هنوز واقعا به جمع‌بندی نرسیده‌ام. هر زمان تصمیم بگیرم اطلاع‌رسانی خواهم کرد. چه من باشم و چه نباشم، کمیته مسیر خود را ادامه خواهد داد و قائم به شخص نخواهد بود.
لیگ برتر
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی