• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 28 مهر 1400
کد مطلب : 143428
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/R6Aoz
+
-

نکته بازی/ هر فصل، یک اسم


این باشگاه هوادار که به تازگی به لیگ برتر رسیده هم داستان‌های جالب خودش را دارد. غیراز سلسله تحولات مالکیتی و مدیریتی، تغییرات پیاپی نام این تیم در طول فعالیت 10ساله‌اش هم بامزه است. آنها که زمانی با خرید امتیاز تیم استقلال جنوب متولد شدند، ابتدا نام پرسپولیس پاکدشت را برای خودشان برگزیدند، اما با اعتراض مدیران وقت پرسپولیس به این کپی‌برداری، اسم این تیم به سرخپوشان پاکدشت تغییر یافت. بعد هم آنها اسم خودشان را گذاشتند «هوادار» و با همین عنوان به لیگ برتر راه یافتند. هم‌اکنون اما مالک باشگاه عوض شده و گویا قرار است نام این تیم به «دیهیم» تغییر کند. خلاصه داستانی شده؛ اصلا می‌شود با فرمول هر فصل یک اسم جلو رفت که تنوع هم باشد و مردم خسته نشوند!


البته چند مورد دیگر هم بوده
خداوند حسین‌خان کلانی را حفظ کند. این پیشکسوت محترم و خوشنام پرسپولیس آنقدر دوست‌داشتنی است که آدم دلش نمی‌آید سراغ نقد حرف‌های او برود. با این حال مهندس کلانی حرفی زده که نتوانستیم برای این ستون از خیرش بگذریم! کلانی در مورد مشاجره لفظی سیامک نعمتی و حامد لک در بازی الهلال گفته: «در طول این 50 سال، درگیری 2 بازیکن پرسپولیس را ندیده بودم.» فقط خواستیم یادآوری کنیم شاید ایشان مسابقات را خوب دنبال نکردند، وگرنه درگیری خیلی جالب‌تری بین علیرضا حقیقی و شیث رضایی در داربی تهران رخ داد که با کف‌گرگی کریم باقری ختم به خیر شد. باز هم در یک داربی دیگر محمدرضا خلعتبری و پیام صادقیان در دقیقه یک از خجالت هم در آمدند. چند مورد دیگر هم بود که حالا دیگر بگذریم!


همین صادق را می‌گویی؟
دراگان اسکوچیچ در مصاحبه با یک رسانه در کرواسی در مورد تیم ملی ایران حرف زده و در بخش‌هایی از مصاحبه‌اش از صادق محرمی به‌عنوان یک «فوتبالیست فوق‌العاده» یاد کرده است. با خواندن اظهارات اسکوچیچ، یک لحظه شک کردیم که نکند در فوتبال فعلی ایران 2 تا محرمی داریم که آن یکی را ما نمی‌شناسیم، اما بعد دیدیم واقعا منظور دراگان خود صادق است. او دفاع راستی را می‌گوید که سال‌هاست به قصد پیشرفت در اروپا لژیونر شده، اما همچنان خبری نیست که نیست. صادق در همین بازی اخیر برابر کره‌جنوبی هم بزرگ‌ترین مقصر دریافت گل بود و همه تلاشش را برای رقم خوردن گل دوم حریف به‌کار گرفت، اما لحظه آخر بیرانوند مانع او شد! کلا نمی‌دانیم این کروات‌ها چه چیزی در محرمی می‌بینند که ما نمی‌بینیم.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید